Verhuur aan jongeren

Helena778
Level 2
Groningen, Netherlands

Verhuur aan jongeren

Hoi,

 

Wat is jullie ervaring aan verhuur aan jongeren? Ik heb een aanvraag er liggen waarbij 4 jongeren van in de 20 in onze accommodatie willen. Ik twijfel nog heel erg. Onze accommodatie staat op een Rustige camping geschikt voor families. Hebben jullie nog aanvullende dingen die je vraagt van de huurders voordat je ze toe laat? 

groet 

 

Helena 

7 Antwoorden 7
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Je kunt altijd vragen wat hun plannen zijn en benadrukken dat het een rustige omgeving is waar hoofdzakelijk families komen. 

zelf heb ik al een aantal malen jongeren over de vloer gehad maar hoofdzakelijk meiden. 
Soms verbazen ze je ook omdat ze dan opeens op fietsvakantie zijn ofzo, super nette jeugd

Helena778
Level 2
Groningen, Netherlands

Dank voor je antwoord. Het zal inderdaad vast goed gaan. Maar ik heb net drie hele asociale huurders gehad en heb hier veel werk van gehad. Dus ons vertrouwen is wat beschadigd hierin. Vandaar dat ik wat huiverig was. 

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Hallo Helena,

 

Wij hebben ook nooit problemen gehad met jongeren, weleens dat we even aan ze hebben gevraagd of de muziek wat zachter kon (dat waren jongeren die naar een festival hier in Vianen gingen) en daar reageerden ze dan heel sportief op. Wij doen ook wat Kirsten al schrijft, altijd even vragen wat hun plannen zijn en dat is bij ons meestal dat ze naar Utrecht, Amsterdam en de Efteling gaan 🙂

 

Succes!!

Helena778
Level 2
Groningen, Netherlands

Dank, ik heb ze nu inderdaad gevraagd wat hun plannen zijn in de periode dat ze bij ons zijn. Ik heb nog geen antwoord. 

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

We hebben een 4 persoons appartement bij onze woning. Daar kunnen we zelf toezicht op houden en de verwachtingen managen.
Daar zou ik geen problemen hebben met jonge mensen.
Op onze woningen in een resort in Curacao laat ik geen zeer jonge mensen toe( >25 jr). Teveel risico voor overlast voor andere gasten die daar hun gezinsvakantie houden

Patricia3617
Level 8
Maaseik, Belgium

Hoi Helena,

We hebben momenteel op ons penthouse in Spanje 4 jonge gasten van 20j , die zijn zo beleefd, zo dankbaar ; dat wij ze toch in tegenstelling van andere host toch aanvaard hebben, dat ze alles voor ons over hebben,ze communiceren met ons , delen met ons ,  zo,n toffe gasten !!!

 Mijn vorige gasten waren 60stigers, en die hebben zo,n troep achtergelaten,  dat het discriminerend zou zijn van jongere te weigeren die meer manieren hebben dat sommige volwassenen , echt waar !!!

Vele groetjes , 

Patricia.

 

Jeroen84
Level 2
Amsterdam, Netherlands

Hoi Helena,

 

Van te voren aangeven wat de huisregels zijn werkt bij mij en vraag of ze hiermee akkoord gaan.

Indien het maar  4 jongeren zijn valt het mee.

Ik laat in principe iedereen toe en in onze grootste accommodatie waar 8-9 jongere in kunnen is het soms een ravage.

Zijn het mannelijke jongere dan is de kans dat het ''fout'' gaat groter.

Indien ze niet eerder recensies hebben gehad is het risico nog groter.

Meestal gaat het goed maar je weet het nooit zeker.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf