Hallo iedereen, Deze week kreeg ik een aanvraag van 1 gast v...
Laatste reactie
Hallo iedereen, Deze week kreeg ik een aanvraag van 1 gast voor 1 maand en of we elke week kwamen kuisen?, ik stuur hem een v...
Laatste reactie
Hallo allemaal!
Check-in en check-out tijden zijn essentieel om onze gasten een uitstekende ervaring te bieden. Het is zelfs zo dat sommige reizigers speciaal voor onze accommodaties kiezen omdat de timing aansluit bij hun behoeften.
Hoe laat moeten gasten bij jou uitchecken? Ben je flexibel met de tijden? Heb je aanpassingen gemaakt op basis van feedback van gasten?
We horen graag jullie antwoorden! Wat is volgens jou de beste uitchecktijd en waarom?
Quincy
@Kirsten266 @Bob297 @Mirjam0 @Mieke0, @Barbera0 @Patricia3617@Katja202, wat is jullie ideale uitchecktijd voor gasten?
Indien niet verhuurd dezelfde nacht dan altijd in overleg; klant is koning.
Dankjewel voor je reactie @Mieke0! En wat is normaal gesproken de uitchecktijd voor gasten?
11.00 uur staat op de listing en vanaf 15.00 uur inchecken maar ook dat is flexibel indien mogelijk
Komen jouw gasten vaak met de vraag om iets later uit te checken? of gebeurt dit zelden? @Mieke0
al uitgebreid geantwoord; er klopt iets niet met mijn mailadres
Als op dezelfde dag gasten arriveren is de check-out tijd 11:00 uur. We hebben zo'n 6 arbeidsuur nodig om de villas voor te bereiden op de volgende gasten.
Als er geen opvolgende gasten komen kunnen de gasten tot 17:00 blijven
Hallo @Bob297! Dank voor je reactie! Ik hoop dat alles goed met je gaat 😊 Mogen gasten bijvoorbeeld ook baggage bij jou afleveren voordat ze bij jou inchecken?
In Nederland kunnen gasten hun bagage vroeg inleveren.
Op Curaçao is dit echter lastiger. De villa's zijn de enige plek waar ik de koffers kan opslaan.
De vloeren worden twee keer gedweild, de laatste keer vlak voordat de schoonmaakploeg vertrekt. Onze beheerder heeft een groot aantal woningen onder zijn beheer, dus hij kan geen bagage opslaan.
Meestal is dit geen probleem, omdat alleen gasten uit Midden- en Zuid-Amerika wat vroeger arriveren. Gasten uit Europa, de VS en Canada komen meestal pas aan na het tijdstip waarop ze mogen inchecken.
Parkeren is veilig op ons resort, bij het strand. Gasten kunnen daar ontspannen totdat ze om 16:00 uur naar de villa gaan.
Mijn uitchecktijd is standaard 11.00u, ook als de kamer niet dezelfde dag weer gereserveerd is.
Heel soms -als dat mij uitkomt- mogen gasten desgevraagd een uurtje langer blijven, maar gebeurt heel zelden
Hallo @Barbera0, dankjewel voor je reactie! Ik denk dat 11uur een populaire uitchecktijd is. Heb je voorheen ook andere uitchecktijden gehanteerd om te kijken wat het beste voor je werkt?
Toen ik begon met Airbnb was mijn uitchecktijd tijd 12.00u, maar dat heb ik na enige tijd veranderd in 11.00u omdat me dat zelf beter uitkwam; ik heb toen mijn inchecktijd ook veranderd van 14.00u naar 15.00u zodat ik wat rustiger de kamer weer gereed kan maken als er op dezelfde dag gasten vertrekken en aankomen.
Hallo @Barbera0, fijn dat je dit allemaal hebt kunnen aanpassen zodat het beter werkt voor jou. Ik heb destijds ook een aantal keer mijn incheck en uitchecktijden aangepast.
Ik heb nu tot 11 uur. Ik zit vaak echter met m’n schoonmaakster in de knoei qua tijd.
vanaf december zal de uitchecktijd daarom 10.30 uur worden. Wel onhandig dat je dit tijdstip niet kunt kiezen en er alleen met hele uren gewerkt wordt.
de laatste tijd heb ik veel gasten die na 11 uur vertrekken, zonder overleg.