ontbijt in airbnb, welke prijs

Guido-En-Odette1
Level 3
Herent, Belgium

ontbijt in airbnb, welke prijs

een vraagje dat ik hier al tegenkwam maar waar geen antwoord aan vast zit
zelf vind ik het een moeilijke, hoeveel vraag je voor een ontbijt ervan uitgaande dat gasten die voor airbnb kiezen het ook wel doen omdat het een betere prijs heeft dan een hotel
wij vragen nu €9 p.p.    ,  en geven een ruim aanbod, liever teveel en goed verzorgd

21 Antwoorden 21
Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Hallo @Guido-En-Odette1,

 

Het is natuurlijk heel persoonlijk, wij geven ook een heel uitgebreid ontbijt maar hebben dat in de prijs mee berekend.

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Ontbijtje voor 2 personenOntbijtje voor 2 personen

 

Anna
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

@Wim-En-Lia0 Dat ziet er erg smakelijk uit! 🙂 

                             

 

Vielen Dank für die gemeinsame Zeit im Community Center! Begrüßt die neue Community Managerin Juliane HIER.  Klickt HIER, um eine Unterhaltung mit anderen Mitgliedern zu beginnen. 

ziet er in ieder geval verzorgd uit, en lekker

@Wim-En-Lia0     ,  wat doe je dan met gasten die geen ontbijt wensen.  Je prijs gaat zo in de zoekfunctie naar de duurdere kant.

 

@Guido-En-Odette1 @Katja202 @Bob297 @Anna @Isabelle1711 Het vreemde is dat wij echt bijna nooit gasten hebben die geen ontbijt willen. Heel af en toe hebben we zakenmensen die op het bedrijf eten maar de reguliere gasten, veelal toeristen, genieten van een lekker vers ontbijt met streekproducten.Ontbijt (2).jpg

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Wim-En-Lia0 
Ik kan me goed voorstellen dat gasten dat ontbijt graag willen hebben. Dat zou ik ook wel willen.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Heerlijk! @Wim-En-Lia0 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Isabelle1711
Level 2
Zwevegem, Belgium

3CE3556B-5055-4112-ADDF-6723918E2FAB.jpegDag Wim, ik vraag 12,50€ Per persoon. Diverse kazen en een stuk of 3 soorten vleeswaren. Zoet beleg,hagelslag choco confituur, verse fruitsalade, fruitsap,eitje. Broodjes mini croissantjes en mini chocoladekoeken zelf afgebakken. Koffie thee. Witte griekse Yoghurt . Ik ben ook laag geprijsd gestart, maar denk dat dit nu een correcte prijs is voor het aanbod. Ook makkelijk 2pers: rond bedrag 25€. 
groetjes Casa Isabella 

@Isabelle1711           en je hebt nooit een commentaar dat het te duur is ?
wij geven ongeveer hetzelfde , nog met een gekookt eitje, van onze kippen

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

Hai Guido,

 

Wij hebben er over gedacht om een ontbijt te doen, maar juist de moeilijkheid qua prijs en de gedachte dat het al snel niet uit kan en dat je dan best met veel verspilling zit, Heeft ons uiteindelijk doen besluiten om geen ontbijt te reserveren en tot nu toe hebben we niet een keer een vraag gehad er over.

Speelt wel nog steeds door mijn hoofd.

 

Groetjes Katja

Groetjes Katja

@Katja202    wij vragen het aan onze gasten, zij zijn nogal eens op doorreis en vinden het fijn van een ontbijt te nuttigen bij ons, en wie het niet wil, geen probleem, koffie en thee krijgen ze altijd

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

 @Guido-En-Odette1
Ik heb 1x bij een reservering op speciaal verzoek ontbijt verzorgd. Ik rekende 12,50 pp
Ik doe dit nooit meer.
Voor mij is dit veel te veel werk en staat het niet in verhouding tot de opbrengst.
Je wilt een ruime keuze bieden, maar dan blijft er toch veel over. Dat krijgen wij niet opgegeten.
Het winkelcentrum is op loopafstand. Ik geef de gasten via whatsapp een kaartje waarop de winkels zijn aangegeven.

Ons appartement heeft een volledig ingerichte keuken.
Misschien zou ik het heroverwegen als ik verder niet veel meer te doen heb en ik het bereiden van het ontbijt ook een leuke tijdsbesteding vind waar een bescheiden vergoeding tegenover staat.

@Bob297 ,   wij vragen ons ook af wat een ontbijt ons echt kost.   Het klaarmaken en opruimen, het eten zelf, dat is moeilijk te berekenen.  Ervan uitgaande dat er ruime keuze is kunnen wij er achteraf nog van eten.  Maar wat is de eigenlijke echte kost van een ontbijt....

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf