AirBnB beginnen belgie - tips?

Miguel2067
Level 2
Antwerp, Belgium

AirBnB beginnen belgie - tips?

Hey,

ik wil mijn appartement verhuren als airbnb.

maar ben nog opzoek naar tips & wat moet ik allemaal inorde brengen voor ik kan beginnen?

mvg,

2 Antwoorden 2
Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

Hallo @Miguel2067,

Zoek vooral uit wat de regels van je gemeente  zijn!
Daarna  staan er op de Airbnb website veel tips:  Goed bed,  goed linnengoed, schone ruimtes. Persoonlijke service en benadering wordt door de gasten gewaardeerd, als je er niet bent: zorg altijd voor een  co-host die je gasten ter plekke kan helpen bij acute nood:  sleutel kwijt, stoppen doorgeslagen, verwarming stuk.. om maar eens wat dingen te noemen die we zoal  tegen komen. Gelukkig niet vaak, maar het wordt enorm gewaardeerd  als er dan een co-host is!

Kijk vantevoren veel naar advertenties  van andere hosts  bij jou in de buurt en stel  je voor dat jij een gast bent,  wat vind je goed aan de advertentie van je collega's?  Wat zou jij anders doen? Wat zijn de prijzen die ze vragen en zou jij daarmee uit komen?

Goede foto's met verduidelijkende bijschriften.

Kom je er niet uit? Je kan een  Airbnb Ambassadeur  (een ervaren  superhost) krijgen die je  helpt met het inrichten van je Advertentie pagina . Ga niet te snel online, pas wanneer je zeker weet dat alles  goed staat. Succes met je verhuur!

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Goed advies @Mirjam0😊

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf