We hebben een kleinschalig resort gekocht. De vorige eigenaa...
Laatste reactie
We hebben een kleinschalig resort gekocht. De vorige eigenaar werkte met Lodgify (boekingssysteem) en die is gekoppeld aan ai...
Laatste reactie
Goedemiddag,
Ik ben opzoek naar iemand die voor onze Airbnb-locatie in Gorssel (vlakbij Deventer) het beheer kan doen. Dus de check-in en check-uit.
Neem gerust contact op.
vriendelijke groet Bert
Opgelost! Ga naar Beste Antwoord
Hallo @Donya-and-Bertjan0 ,
Een idee misschien om wat andere hosts in de buurt te vragen om samen te werken? in Amsterdam zou ik je wel van advies kunnen dienen maar al heb ik jaren een stacaravan in Harfsen gehad ik ken geen hosts in de buurt. Wel woont de moeder van een van mijn co hosts in Deventer en ik zou kunnen vragen of het iets voor haar is. En is er een Facebookpagina voor co hosts al zie ik daar weinig leven.
Laat maar weten of ik dit mijn co host moet vragen voor je.....
Mieke
Hallo @Donya-and-Bertjan0, misschien weten @Mirjam0 en @Mieke0 meer omdat ze allebei actief zijn op een Airbnb groep op Facebook 😃
Vaag eens op de FaceBook groep: https://www.facebook.com/groups/netherlandsairbnbhosts
En zag je @Mieke0 's bericht? Zij kent een host in Deventer die misschien wat weet.
kijk eens op de Airbnb website wie er nog meer host is in Gorssel, misschien. kan je van je collega's een tip krijgen, of kunnen jullie elkaars co-host worden?
Succes met hosten!
Een idee misschien om wat andere hosts in de buurt te vragen om samen te werken? in Amsterdam zou ik je wel van advies kunnen dienen maar al heb ik jaren een stacaravan in Harfsen gehad ik ken geen hosts in de buurt. Wel woont de moeder van een van mijn co hosts in Deventer en ik zou kunnen vragen of het iets voor haar is. En is er een Facebookpagina voor co hosts al zie ik daar weinig leven.
Laat maar weten of ik dit mijn co host moet vragen voor je.....
Mieke
@Mieke0 Dankjewel! We hebben iemand langs gehad afgelopen week. Dat lijkt een prima optie.
maar dank voor jullie reacties. Als de oplossing niet naar wens is dan zoek ik weer even contact.
Hoi @Mieke0, ik heb even een @ toegevoegd zodat @Donya-and-Bertjan0 een notificatie krijgen van je reactie 😊