betalingsbewijs ophalen lukt niet meer

Liz3983
Level 1
Eindhoven, Netherlands

betalingsbewijs ophalen lukt niet meer

Ik probeer van een aantal eerdere boekingen het betalingsbewijs op te halen. Uit het jaar 2019 en 2020 lukt dat nog wel maar de boekingen die ik heb gedaan in 2017 en 2018, lukt dat niet meer. Hoe kan ik deze alsnog bemachtigen? 

7 Antwoorden 7
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Liz3983, dat is vreemd want als ik op mijn hosting account kijk en vervolgens naar Reserveringen > Alles > en dan op  de details van een boeking uit 2016 klik, zie ik alles gewoon. 

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Liz3983
Level 1
Eindhoven, Netherlands

Hoi @Quincy , dank voor je reactie. Maar ik zou graag willen weten hoe je je betaalbewijzen kan inzien als huurder. Dus niet als host. Heb je enig idee hoe dat moet?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Liz3983,  klik op Reizen > Afgerond > Klik op de reis die je gemaakt hebt > Betalingsbewijs ophalen. 

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Liz3983
Level 1
Eindhoven, Netherlands

Hoi @Quincy .Als ik de stappen volg die je in je eerdere bericht aangeeft en klik op 'betalingsbewijs ophalen' wordt ik voor boekingen uit 2018 en 2017 naar de home page geleid met bovenin de tekst 'Je hebt hier geen toegang toe'. Is er een andere manier waarop ik de betalingsbewijzen kan vinden / downloaden?

Kim2644
Level 1
Utrecht, Netherlands

Ik heb precies hetzelfde probleem. Op de app versie van mijn telefoon kan ik wel een aantal oude betaalbewijzen ophalen, maar daar kan de factuur dan weer niet verkregen worden. Dit is volgens de handleiding alleen mogelijk via de webversie

Fred2279
Level 1
Barendrecht, Netherlands

Hoi @Liz3983

lukt het jou inmiddels om oude facturen op te halen!

@Fred2279  het is mij nog niet gelukt. Ik heb het zelfde probleem..

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf