Abhishek163 Level 1 Amsterdam, Netherlands Homeowner Association Permission Hi, Do I need formal VvE approval to host a room in my apart... Laatste reactie Hi, Do I need formal VvE approval to host a room in my apartment? I listed on the platform very recently and have upcoming re... Laatste reactie
Lander25 Level 1 Co-host Antwerpen Hallo, Ik zoek een co-host om mijn appartement te verhuren v... Laatste reactie Hallo, Ik zoek een co-host om mijn appartement te verhuren via Airbnb in Antwerpen-centrum. Dit zou voor 6 weken te huur kome... Laatste reactie
Ron11276 Level 2 Rhoon, Netherlands kalender in de air bnb app mijn kalender opent niet meer in de app na mijn laatste upda... Laatste reactie mijn kalender opent niet meer in de app na mijn laatste update. wat kan ik daar aan doen, kunt u mij helpen? Laatste reactie
Ingrid379 Level 2 Belgium Dubbel belastingverdrag België- Frankrijk Beste, Mijn vraag is devolgende: Ik krijg bericht van de Bel... Laatste reactie Beste, Mijn vraag is devolgende: Ik krijg bericht van de Belgische belastingsdienst dat ik belasting moet betalen op de roere... Laatste reactie
Miguel2067 Level 2 Antwerp, Belgium Appartement huren Beste, hoe kan ik het beste een appartement vinden voor door... Laatste reactie Beste, hoe kan ik het beste een appartement vinden voor doorverhuur voor een airbnb?gewoon bij een immo kantoor langs gaan of... Laatste reactie
Johanna844 Level 2 Voorschoten, Netherlands opstarten invullen airbnb Beste, Ik ben alles aan het invullen en loop toch tegen wat ... Laatste reactie Beste, Ik ben alles aan het invullen en loop toch tegen wat dingen aan. Ik wordt hier onzeker van en zou heel graag willen da... Laatste reactie