Huurder geweigerd.

Henny1
Level 2
Saint-André-de-Majencoules, France

Huurder geweigerd.

Goedenavond,

een jong stel wil bij ons boeken. Ik heb een vooraf goedkeuring verzonden. Maar Airbnb weigert deze huurder vanwege een reeks factoren!!! Welke factoren? Ze zijn nog maar net lid, hebben geen reviews , niet negatief niet positief. Wij wonen ernaast, dus ik wil ze gewoon accepteren. Ben in contact met Airbnb maar het schiet niet op. Wat speelt hier?
vr gr, Henny

3 Antwoorden 3
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Henny1 

 

Als Airbnb een gast niet wil, dan is er "iets aan de hand" met deze gast(en). Dat zal Airbnb niet met je delen. Maar waarschijnlijk wordt je hiermee een onprettige ervaring bespaard.

 

Een andere reden kan zijn dat (locale) gasten geen heel huis kunnen boeken, indien nog geen 25 jaar oud  (de zgn "anti-feest-maatregel") . Deze regel bestaat all langer in de US, maar geldt sinds kort ook in Frankrijk , Spanje en Verenigd Koninkrijk.

 

https://news.airbnb.com/airbnb-pilots-new-policy-to-tackle-antisocial-behaviour/

 

Henny1
Level 2
Saint-André-de-Majencoules, France

Emiel1, ze hebben de boeking inmiddels kunnen maken. Het gaat om een appartement voor 2 personen in ons huis, dus feesten lijkt me sterk. Bovendien wonen we zeer afgelegen.
Ik kreeg van Airbnb de reactie dat ze twee maanden van tevoren hadden moeten boeken. 

als het fout gaat, zal ik het hier melden.

 

Henny1
Level 2
Saint-André-de-Majencoules, France

Ze zijn geweest. En geen enkel probleem. Dus jong is niet automatisch een risico 

Henny

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf