In onze gemeente, Sudwest-Fryslân, gaat de toeristenbelastin...
In onze gemeente, Sudwest-Fryslân, gaat de toeristenbelasting vanaf 2025 omhoog naar 2,00. Op dit moment is het belastingtari...
Hai Allen,
Vraagje, ben ik nou scheel of ......?
Ik krijg een mail van AIrbnb zie helmaal onderaan dit berichtje. Daar staat in "De bijgewerkte voorwaarden zijn vanaf 22 april van kracht voor bestaande gebruiker. Als je op die datum nog niet met de bijgewerkte voorwaarden akkoord bent gegaan ......" Alleen kan ik werkelijk nergens ook maar iets vinden waar ik akkoord kan gaan. Volgens mij zou het toch erg handig zijn als er meer info gegeven wordt over hoe, waar en evt wanneer akkoord te gaan met de voorwaarden. Maar nogmaals misschien ben ik scheel, maar weet iemand meer of heeft meer gevonden in dit alles en heb ik er overheen gekeken.
Hallo, |
Dit is het antwoord van AirBnB
#
I am glad that you are agreed the new update for the terms and conditions in Airbnb, however this is effective on April 22, 2022. You will receive a new email for you to agree or message to your inbox. At this moment this is only a reminder.
#
@Wim-En-Lia0 @Katja202 @Quincy
@TwintigBijVijf0 goed dat je hebt nagevraagd. Airbnb had inderdaad even erbij kunnen zetten dat we alvast de aangepaste voorweerden kunnen doornemen, en dat ze binnenkort komen mt de officieële vraag om akkoord te gaan.
Meestal gaat men ongezien akkoord met vernieuwde voorwaarden, bv bij installeren van nieuwe software op je computer, je gaat dan akkoord omdat je anders niet verder kan. Mijn ervaring met eerdere updates van de Airbnb voorwaarden is, dat je ook daar gewoon niet verder kan zonder eerst de voorwaarden goed te keuren. Nu krijgen we ruim de tijd om alles rustig te bestuderen🤓
Heeft er al iemand de nieuwe voorwaarden kunnen doorspitten? Staan er grote wijzigingen in of lijkt het allemaal ok?
Weet iemand al hoe je de gewijzigde voorwaarden kunt goedkeuren, het is morgen de 22e.