Ongenode gasten

Rob8685
Level 2
Willemstad, Curaçao

Ongenode gasten

Bon tardi

wij hebben gasten die het niet naar het zin hebben. Wij hebben met ze gepraat maar ze geven aan dat het niet meer goed kan komen. Ik heb eerder een bericht hierover gestuurd. 
nu geven ze aan niet voor de extra kosten, boodschappen en water Electra, te zullen betalen, dat kan niet. Ik wil dat ze iets anders zoeken. Ik heb al een nieuwe accomodatie voor ze voorgesteld. Kunnen jullie mij hierin ondersteunen?

Rob de Wolf, superhost

2 Antwoorden 2
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Rob8685 

Dit is niet Airbnb zelf, maar de community van verhuurders & huurders.

Dus je zult met Airbnb contat op moeten nemen als je ondersteuning van hun wilt.

Als de gasten het niet naar hun zin hebben en het "ook niet meer goed kan komen", dan is meestal een redelijke oplossing om de reservering te beeindgen dmv "inkorten". Gebruik hiervoor de "wijzig" optie in de reservering, evt.kun je in het formulier ook de prijs aanpassen vwb evt. extra gemaakte kosten.

Uiteraard moeten gasten dat  dan nog wel accepteren.

Doen / willen ze dat niet, dan zullen ze zelf contact met Airbnb opnemen. Wat je ook doet, een slechte beoordeling zul je ws toch wel krijgen, helaas.

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Rob8685 

Als ik naar je reviews kijk, is dit een onverwachte gebeurtenis. Ik zou aanraden de gasten een verkorting van het verblijf te laten in dienen bij Airbnb. Dit is een gebeurtenis die eens in de zoveel tijd voorkomt.
Misschien zijn ze onredelijk of heb jij iets verkeerd gedaan. Laten escaleren kent alleen maar verliezers en slechte beoordelingen.
Let wel op dat als je een slechte beoordeling krijgt, je daar heel feitelijk op reageert. Jouw reactie komt namelijk aan jouw profiel te hangen. Toekomstige gasten zien dan hoe je op dit soort situaties reageert.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf