Wat is de geschiedenis achter je Airbnb?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Wat is de geschiedenis achter je Airbnb?

Quincy_0-1717768720923.jpeg

 

Hallo allemaal 👋


Er zijn echt fantastische ruimtes op Airbnb en het is altijd fascinerend voor mij om te lezen over hoe deze ruimtes zijn herbestemd en omgetoverd tot unieke verblijven voor gasten. Misschien heb je de kamer van je kinderen hergebruikt nadat ze verhuisd zijn, een oude boerderij met originele kenmerken gerenoveerd of een meer onconventionele accommodatie gecreëerd... Hoe je je ruimte ook hebt gecreëerd en ontworpen, je hebt een mogelijk verlaten ruimte nieuw leven ingeblazen. 😍


Ik ben benieuwd naar de geschiedenis van je ruimte en hoe je hem hebt opgeknapt om hem klaar te maken voor gasten.


Het zou erg mooi zijn als jullie verhalen, tips, en foto's delen! 📸

 

Quincy 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

7 Antwoorden 7
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Jadira2
Level 1
Willemstad, Curaçao

Dag quincy 

 

Dit is nieuw voor mij 

 

jij  bent dus ons community manager

 

heel fijn om te weten 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Welkom @Jadira2! Geen probleem!  

 

Ik heb overigens nog een topic gemaakt over Curaçao! 😊 Het zou erg leuk zijn als je wat tips zou kunnen delen! 

 

Je kunt de topic bezoeken door hier te klikken 👈

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

Hai Quincy,

 

Het was bij mij mn kantoor tijden corona, of althans dat had het moeten worden. Ik denk dat ik er zo'n twee weken in gezeten heb. Toen zij mijn man tegen me ... nou wat vind je ervan .... en mijn antwoord was: Man het is zo mooi het kan wel een B&B zijn. Ja en plant geen zaadjes in het hoofd van mijn man, want voor je het weet run je al drie jaar een Airbnb. Want serieus na die opmerking ging ik eens op de website van Airbnb kijken en dat was wel heeeeeeeeeel eenvoudig om alle filmpjes en alles te volgen. Dus zo zeg maar .... en we vinden het nog steeds hartstikke leuk.

 

 

Groetjes Katja
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hoi @Katja202! Enorm fijn om te horen dat alles nog steeds goed gaat 😊 Ik kan nog herinneren dat je een artikel had geschreven over de Sheperd's Hut😍

 

Heb je het druk op dit moment?

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Overigens zou het ook erg leuk zijn om de geschiedenis achter @Sineke0's boerderij te horen 😁 Zij had destijds ook op jouw topic gereageerd 👀 @Katja202 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

Hi @Quincy 

 

Het is nog steeds goed geboekt. Al is het niet meer zo bizar druk als in de corona periode, maar dat vind ik helemaaaaaal niet erg. Dit is precies goed zo. Het moet ook wel een beetje leuk en relaxt blijven. Leuk contact met de gasten en plezier in het hosten. 

 

Ook hier blij dat het forum weer een beetje aantrekt. Ik hoorde Kirsten dat laatst ook al zeggen.  Dus helemaal eens met je ideetje om @Sineke0 eens een porretje te geven ... ben ook wel nieuwsgierig 😉

Groetjes Katja

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf