All Hosts located in Tunisia and specifically in my region Nabeul, Lets Create a Community - Tous les Hôtes situés en Tunisie et plus précisément a Nabeul, Connectons-nous

Smiley0
Level 1
Hainburg an der Donau, Austria

All Hosts located in Tunisia and specifically in my region Nabeul, Lets Create a Community - Tous les Hôtes situés en Tunisie et plus précisément a Nabeul, Connectons-nous

====== English Version ======

Hello Guys,

Unfortunetely Tunisia is not on the list of the Local Community Groups available on Airbnb. Therefore I have took the initiative to create a Private Facebook Group with the name "Airbnb Nabeul - Uniquement pour les hôtes"

If you're interested on being part of this group mentioned above, please contact me so I can send you an invitation. There already exist AirBnb hosts' groups in FB, but none is localized to our region in Tunisia.

I believe I can be reached via AirBnb Community Center messages.

Thank You!

====== Version Français ======

Bonjour à tous,

Malheureusement, la Tunisie ne figure pas sur la liste des groupes communautaires locaux disponibles sur Airbnb. J'ai donc pris l'initiative de créer un groupe Facebook privé sous le nom de "Airbnb Nabeul - Uniquement pour les hôtes".

Si vous souhaitez faire partie de ce groupe mentionné ci-dessus, veuillez me contacter afin que je puisse vous envoyer une invitation. Il existe déjà des groupes d'hôtes AirBnb sur FB, mais aucun n'est localisé dans notre région en Tunisie.

Je pense que je peux être contacté via les messages du centre communautaire AirBnb.

Merci !

2 Replies 2
Mohamed1179
Level 2
Nabeul‎, Tunisia

Envoi moi svp, Merci

Smiley0
Level 1
Hainburg an der Donau, Austria