2 sterren recensie voor locatie, volgens mij onterecht

Mireille38
Level 2
Zaandam, NL

2 sterren recensie voor locatie, volgens mij onterecht

 

Verhuur inmiddels 2 jaar en naar mijn volle tevredenheid. Heb er pret in, ik verdien op deze manier bij, kortom: happy ermee. 

Vandaag een prima recensie gekregen, echter voor 'locatie' maar 2 sterren. Bah.Vermoed omdat mijn listing niet in Amsterdam is en men dat wel dacht. Ik ben open en eerlijk over mijn locatie. Mijn listing bevindt zich in Zaandan, niet in Amsterdam. 

Bij volgende evaluatie zou ik superhost kunnen worden maar maak me nu druk (pfff...). Telt locatie mee in evaluatie? Wat kan ik eventueel veranderen aan mijn beschrijving zodat dit niet nog eens gebeurt? Benieuwd naar jullie reacties!

Mireille Kooman
1 Antwoord 1
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Mireille38.

Klachten over de beoordeling van "locatie" komen veel voor, ook op de engelstalige community.

Kern van de zaak is: je kunt er niets aan veranderen, het huis staat nu eenmaal waar het staat.

Dat gasten niet goed lezen of te beroerd zijn om even het kaartje te bekijken, kan een lage rating voor locatie opleveren.  Dat Zaandam geen Amsterdam is, kan iedereen met gezond verstand gewoon begrijpen. Die 2  sterren zou de gast eigenlijk aan zichzelf moeten geven !

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf