Betaling lukt niet

Betaling lukt niet

Hallo,

Ik heb iemand die bij ons op Aruba een maand in ons appartement wil zitten. We hebben al diverse keren probleemloos boekingen gehad, echter nu krijg ik de melding "in afwachting op betaling". Diegene die heeft geboekt zegt dat ze alle stappen netjes heeft doorgelopen en betaald met creditcard. Ik kan nergens vinden hoe ik in contact kom me iemand van Airbnb zelf die dit probleem kan uitzoeken. Heeft iemand suggesties of een antwoord?

Bedankt!

Mvg

Dirk 

1 Antwoord 1
Bob43
Level 10

"In afwachting van betaling" betekent simpelweg dat je gast de betaling nog niet heeft voldaan. Soms gebeurt het dat een gast zich hiervan niet bewust is. Mogelijke oorzaken kunnen zijn dat er geen saldo beschikbaar is of dat de credit card gegevens onjuist zijn (na bijvoorbeeld het in gebruik nemen van een nieuwe card). Je gast heeft hiervan ook een melding ontvangen via Airbnb. Normaal gesproken heeft je gast na zo'n melding 24 uur de tijd om de betaling alsnog in orde te maken. Gebeurt dat niet, dan zal de reservering vervallen.

Meer tools voor jouw doelen

Informatiecentrum

Gidsen over gastvrijheid, het beheren van je advertentie en het laten groeien van je onderneming.

Lokale hostclubs

Leer nieuwe dingen door online en bij meetups bij jou in de buurt contact te leggen met lokale hosts.