`Bevestiging reservering zonder geaccepteerd te hebben en opzeggen account

`Bevestiging reservering zonder geaccepteerd te hebben en opzeggen account

Hoi,

 

Vanmorgen krijg ik een mail met de mededeling dat Samuel 27 januari in mijn appartement komt slapen terwijl ik deze aanvraag niet heb gezien of geaccepteerd heb. Als ik de aanvraag wil annuleren moet ik kosten betalen wat ik logisch vind maar niet op het moment dat ik de reservering nooit heb geaccepteerd.

Telefonisch contact is blijkbaar niet mogelijk want als je belt naar 020-5222333 word je automatisch doorverbonden naar Dublin.

Ook op schrifelijke verzoeken tot contact wordt geen gehoor gegeven.

 

Verder wil ik graag mijn account opzeggen. Nu heb ik gevonden hoe dat moet namelijk via "account" maar ik kan dat nergens vinden op de site!!

 

Wie kan mij helpen?

3 Antwoorden 3
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo @Elleke1 ,

- Ik denk dat je "Direct reserveren" AAN hebt staan en dan kunnen gasten meteen boeken:

Wat is Direct Reserveren

- Telefoon: Je wordt inderdaad doorverbonden met Dublin, maar wat is daar mis mee ?

- "schriftelijke verzoeken" tot contact heb ik nog nooit een probleem mee gehad:

Airbnb Help: contact

- Je account kun je opzeggen zoals duidelijk aangegeven

Hoe annuleer ik mijn account?

 

met vriendelijke groet, Emiel

 

Hallo,

Ik heb net hetzelfde probleem; opeens heeft iemand mijn appartement gehuurd voor 17 dagen terwijl ik helemaal geen aanvraag gehad heb en terwijl het appartement ook niet beschikbaar is. De huurder heeft daarvoor ook al betaald. Gelukkig kon ik op tijd annuleren, de huurder heeft zijn geld teruggekregen maar kan nergens meer terecht en heeft zijn vliegtickets al geboekt. Daarna krijg  ik ook de verwittiging dat ik de volgende keer bij een annulering zal beboet worden!

En mijn "direct reserveren " staat NIET aan.

Ik wil mijn account ook opzeggen, het lijkt of we geen baas meer zijn over ons vastgoed!

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo @Rita450 ,

Als de accomodatie niet beschikbaar is, dan kan het ook niet geboekt worden, tenzij uw kalender niet up to date is (uw verantwoordelijkheid). Als "direct reserveren" niet aan staat, dan kan het ook niet geboekt zonder uw goedkeuring. Als u uw account wilt opzeggen, dan kunrt u de HELP funktie raadplegen, maar de verwijzing naar juiste pagina staat ook hierboven, in een ander bericht van mij.

met vriendelijke groeten,

Emiel

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf