Contact met Airbnb?

Nicole307
Level 1
Waalre, Netherlands

Contact met Airbnb?

Zo irritant.

Ik heb mijn nieuwe rekeningnummer In Italie doorgegeven aan Airbnb. Ze hebben naar deze nieuwe rekening 0,01 Euro overgemaakt, dus tot zover ging het goed. Nu maken ze nog steeds de huur van mijn huisje over naar mijn oude mail adres in Nederland. Ik wil hierover contact met Airbnb, maar weet niet hoe. Iemand van jullie wel?

 

Nicole

4 Antwoorden 4
Hissie-En-Tonnie0
Level 5
Groningen, Netherlands

Heb je bij je betalingsvoorkeuren wel aangegeven dat de betalingen naar je nieuwe rekeningnummer moeten? Dat gaat namelijk niet automatisch, je moet je nieuwe nummer standaard maken.

 

Airbnb bellen vanuit NL kan wel al sta je soms wel lang in de wacht  020 5222 333

De beste tijd om te bellen (in mijn ervaring) is tussen 18:00 en 19:00 uur)

 

Anne265
Level 2
Crux-la-Ville, France

Heb na lang zoeken een telefoonnummer gevonden en kreeg direct een vriendelijke dame aan de lijn.

Mijn bezwaar op AIRBNB: het voelt zo onprettig dat je in geval van prangende vragen geen contact ( mail of telefoon) kunt hebben, werd vriendelijk beantwoord dat daar aan gewerkt wordt.

Goed plan AIRBNB!

Anne

Huib1
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Het is inmiddels bijna oktober. Op de site brengt de link 'contact-us' je niet naar een telefoonnummer; het lijkt of ze niet echt zin hebben om vragen telefonisch te beantwoorden. Ook heb ik het nummer ( dat ik hier vond) gebeld en werd na een automatisch en Engels gesproken bericht de verbinding opeens verbroken. 

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo,

 

Deze pagina:

https://www.airbnb.nl/help/contact_us#/ heeft een optie "bel ons".

Na aanklikken moet je eerst keuze maken mbt het onderwerp of je kiest meteen: 'ik heb hulp nodig met iets anders ".

Daarna kun je een telefoongesprek aanvragen.

 

Overigens voor redelijk eenvoudige vragen werkt Twitteraccount "AirbnbHelp" prima en bovendien ook (ruim) buiten kantooruren snel reactie.

 

met vr.gr.,

Emiel

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf