Eerste huurders komen

Eerste huurders komen

Aankomende vrijdag 19 april krijgen wij voor het eerst huurders. Wij vijanden het heel spannend , heeft iemand nog tips . 

3 Antwoorden 3
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Wim-Getrouwd-Met-Stephan0 

De eerste gasten zijn altijd spannend, maar als u de zaakjes goed voor elkaar heeft, dan komt het vast goed !

Ik heb alleen een "tip" mbt de advertentie:

Misschien beter om  de titel van uw profiel aan te passen (gewoon "Wim" of "Wim en Stephanie"), want het levert rare zinnen op in bijv. engelse versie als "Wim getrouwd met Stephanie's listing":

https://www.airbnb.com/users/show/140968662

https://www.airbnb.nl/users/show/140968662

Verder zag ik dat er geen waarborgsom is ingesteld, voor een heel huis is dat misschien beter om wel te doen in de toekomst ?

Ook de annuleringsvoorwaarden zijn erg soepel.

In de huisregels staan een schoonheidsfoutje: "aloud" ipv "allowed"

 

Veel plezier met verhuren

Emiel

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Welkom in de community @Wim-Getrouwd-Met-Stephan0!

 

Hebben jullie Emiels reactie gezien?

 

(voor mij waren de eerste gasten ook erg spannend) 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Gerda-and-Pleun0
Level 2
Oud-Beijerland, Netherlands

Inmiddels hebben jullie  de eerste gasten gehad? En? Hoe was dat? Wij krijgen de  eerste op 29 mei en ook ik ben stik benieuwd. Kijk er naar uit maar  ook  spannend of  we aan de verwachtingen kunnen voldoen.  Waarborgsoms vrageb   hebben we niet gedaan.. voor een paar  nachten is dat toch raar dachten we.. en hoeveel? Nu lees ik dus dat we dat wel moeten doen..  Ik vind  de site Airbnb best nog ingewikkeld. Ben soms uren en uren aan het zoeken  en lezen. Lees ook  dat er veel fout kan  gaan..

 Het meest jammer vind ik dat  er alleen buitenlandse gasten hebben.... Ik had graag  Nederlanders  gehad. 🙂 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf