Iemand ervaring met resolutiecentrum en waarborg?

Igor24
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Iemand ervaring met resolutiecentrum en waarborg?

Ik ben eerlijk gezegd een beetje ten einde raad. MIjn gasten hebben schade gemaakt op mijn vloer nadat ze de meubels hebben lopen verplaatsen, en Airbnb wil hun borg niet uitbetalen omdat dit zogenaamd "ordinary twear and tear" is. Volkomen belachelijk want ik blijf dus met alle schade achter. Enige zinnige communicatie met de Airbnb lukt niet, de enige wat je terugkrijg is dat het een definitieve beslissing is en voor de rest heel veel standaard onzin over de community and customers. Ik heb ze twee keer gebeld maar het helpt niet. Iemand een idee hoe je dit kan aanpakken? 

2 Antwoorden 2
Anke0
Level 1
El Perelló, Spain

Ik heb over het algemeen goed eervaringen met Airbnb maar een keer waren er misverstanden.

Toen ben ik naar hun facebook gegaan en heb het verhaal daar aangegeven. Daarna hebben ze mij prima geholpen.

is het proberen waard.

Isabelle179
Level 1
Amsterdam, The Netherlands

Same here!
Problemen doordat slordige gasten mijn raam hebben gemold.

Ik blijf nu zitten met de kosten en iemand van Airbnb zegt dat hij de beslissing heeft genomen vanwege het feit dat ik in mijn manual heb staan dat de deur niet helemaal goed in het slot valt.... Wat een onzin. Die hele waarborg slaat blijkbaar nergens op!

Ik heb ook geen idee wat te doen. Zit zelf in het buitenland.
Facebook reageren ze niet eens op!
😞

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf