Ik krijg geen toegang en dus geen controle over mijn advertentie of reserveringen.

Gerda6
Level 1
Utrecht, Netherlands

Ik krijg geen toegang en dus geen controle over mijn advertentie of reserveringen.

Ik had net een account en raakte gelijk al in paniek omdat ik niet kon inloggen en controle had over een gast die een reservering bevestigede terwijl ik juist had geweigerd. Het omgekeerde was ook het geval . Ik had een gast uitgenodigd en een mail gestuurd  en die bleef maar wachten op antwoord van mij  . De laatste keer , vier dagen een website , gebeurde hetzelfde. Ik had nog geenreserverings aanvraag/verzoek  gezien en die was onmiddelijk  al zogenaamd goedgekeurd door mij.

Ik wil mijn advertentie aanpassen , maar het is onmogelijk.

4 Antwoorden 4
Donna15
Level 10
Delft, Netherlands

@Gerda6, you might want to post this in the section for Netherlands hosts.

https://community.airbnb.com/t5/Where-in-the-World/Airbnb-Amsterdam-and-Rotterdam-group-Netherlands/...

 

Or if you google 'airbnb contact number Netherlands', a phone number will come up. I have found that they're very quick to respond.

Andrea9
Level 10
Amsterdam, Netherlands

@Gerda6

Ik hoop je hebt al contact opgenomen met Airbnb via de gegevens link dat @Donna15 je doorgaaf.

Het is heel erg stom en verwarrend van Airbnb dat ze nu blijkbaar de Direct boeken functie voor nieuw aangemaakte host accommodaties meteen hebben aanstaan. Je kan het uitschakelen tenzij je een van de ongelukkige 25% hosts bent waarmee ze een experiment uitvoeren. Heel vervelend. Maar neem contact op met ze! Ik heb ze altijd telefonisch via de NL nr. goed kunnen bereiken.

Wij hebben trouwens ook een gesloten pagina op Facebook onder Airbnb Hosts Amsterdam (misschien is er ook een groep voor Utrecht)

 

Succes.

Ik vind het ook raar dat iedereen direct boekt bij mij. Totnutoe geen reden voor twijfel van een boeking, maar zit nu wel in mijn maag met een boeking van iemand die dat op naam van zijn nichtje doet. 

Wat gebeurt als ik die boeking annuleer?

Frank85
Level 1
Leiden, Netherlands

 

 

 

Dag Gerda, ik heb ongeveer hetzelfde probleem dat ik mijn advertentie niet kan beheren en dus ook de kalender niet kan aanpassen. 

Maar er kan wel direct op geboekt worden! Dus verwarring alom. Tevens kan Airbnb mijn account niet vinden en word ik ook niet

uitbetaald. Op dezelfde account staan nog meer advertenties en die werken wel goed. Blijkbaar een draadje los in de hoofdcomputer.

Heb jij inmiddels contact kunnen krijgen met een persoon van vlees en bloed?  Frank van Ulden

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf