Legitimatieregistratie

Timothy101
Level 1
Netherlands

Legitimatieregistratie

Ik en mijn vriending willen graag een appartement boeken. Alleen beide legitimatiebewijzen worden maar steeds niet herkend. Steeds als we willen reserveren krijgen we een melding dat er een nieuwe foto gemaakt moet worden, en naar mijn mening kunnen de foto's niet duidelijker

3 Antwoorden 3
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Timothy101,

 

Dat opladen van legitimatiebewijzen wil kennelijk inderdaad nogal eens wat problemen geven (Lees ik wel meer over op de Community).

Kennelijk moet je 'selfie' behoorlijk overeenkomen met je legitimatiebewijs.

Ook de belichting schijnt een rol te spelen.

Ik heb geen idee, hoe Airbnb bepaald of het document wel of niet goed is. Maar ik vermoed dat ze hier iets van gezichtsherkenning software voor gebruiken. Zelf heb ik hier geen ervaring mee.

 

Ik zou adviseren, zoek de Community eens af. En kijk ook eens op de 'Engelse/Amerikaanse' versie van de Community over hoe je dit probleem op kunt lossen.

Daar zal ongetwijfeld meer informatie te vinden zijn.

 

Succes!

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Oh, en nog wat: Je profielfoto is van de zijkant genomen. En daar heb je ook nog een zonnebril op.

Het zou me niet verbazen, als 1 of beide zaken ten grondslag liggen aan je probleem.

Ik zou adviseren: voeg een op je paspoort gelijkende foto van jezelf (zonder zonnebril) toe aan je profiel. En probeer het dan nog eens.

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf