PayPal

Sarah494
Level 1
Kortemark, Belgium

PayPal

Hallo

Ik wens een reservatie te doen op AirBnb en ik kies voor de betalingsmethode PayPal.
Daaraan heb ik mijn bankrekening gekoppeld.

Alles zou in orde moeten zijn, deze is geverifieerd en het saldo is toereikend voor onze reis.

Maar toch blijf ik de melding krijgen:

"Fout We konden je creditcard niet voor een betaling autoriseren. Controleer alstublieft of alle gegevens correct zijn. Je kunt ook contact opnemen met je bank om na te gaan of ze de betaling niet blokkeren of maak gebruik van een alternatieve betaalmethode."

Raar dat er gesproken wordt over creditcard, terwijl ik mijn bankrekening geselecteerd had, niet mijn creditcard.

Wordt enkel maar een creditkaart aanvaard als betaling via PayPal misschien?
Of moet er voldoende PayPal-saldo beschikbaar staan?

En ja, ik heb wel een creditcard beschikbaar, maar daarvan is de limiet juist niet toereikend om onze reis te betalen...

Zeer frustrerend!

Alvast bedankt voor alle info!

Groeten,

Sarah

3 Antwoorden 3
Hissie-En-Tonnie0
Level 5
Groningen, Netherlands

Er moet inderdaad voldoende saldo op je paypal staan.

Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

Neem even contact op met Paypal, dan kunnen zij je uitleggen wat er mis is.

Misschien ook onvoldoende saldo op je bankrekening?  De betaling moet  meteen kunnen worden voldaan of in het geval van Airbnb: het bedrag  wordt gereserveerd en na  incheck  geïncasseerd.

Katelijne1
Level 1
Antwerp, Belgium

Beste mensen,

Ik heb ook paypal geselecteerd, maar heb begrepen dat je dan enkel via internet met dat geld zaken kan aankopen. Ik wil nu veranderen naar een gewone overschrijving. Ik kan dat wel toevoegen, maar ik wil paypal verwijderen. Weet iemand hoe je dat doet?

Katelijne

Meer tools voor jouw doelen

Informatiecentrum

Gidsen over gastvrijheid, het beheren van je advertentie en het laten groeien van je onderneming.

Lokale hostclubs

Leer nieuwe dingen door online en bij meetups bij jou in de buurt contact te leggen met lokale hosts.