Per week verhuren

Linda1097
Level 2
Aagtekerke, Netherlands

Per week verhuren

Hallo allemaal,

Ik verhuur in juli en augustus alleen per hele week, van vrijdag tot vrijdag... Nu heeft Airbnb dit op zaterdag tot zaterdag gezet... hoe wijzig ik dit?

Hoor graag van jullie!

groet,

Linda

7 Antwoorden 7
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo @Linda1097 ,

Je kunt in die periode een minimum van 7 dagen instellen, met alleen in/uitchecken mogelijk op een vrijdag.Onder "beschikbaarheid" bewerk je sectie "reisduur" en kies je "Voeg een aangepaste regel toe voor seizoenen of bepaalde datums".

Succes, Emiel

Linda1097
Level 2
Aagtekerke, Netherlands

Dankjewel @Emiel0,

Ik heb het veranderd!

Linda1097
Level 2
Aagtekerke, Netherlands

Hoi Emiel,

Weet jij misschien hoe het komt dat de vieuws niet meer worden bijgewerkt vanaf 25 september?

Ik vraag me ook af of eventuele boekingen wél binnenkomen..

Blijkbaar hebben veel hosts er last van..

Groet,

Linda

 

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Linda1097,

 

Er is een wereldwijde storing met de “Page-View” Voortgang-pagina aan de gang, sinds 25 September.

Op de Amerikaanse versie van de Community zijn hier al tal van “Threads” over te vinden.

Ik vermoed dat het oplossen van dit probleem. Niet bepaald bovenaan het prioriteiten lijstje van Airbnb staat.

 

Het probleem is bekend bij Airbnb. Maar er is vooralsnog geen zicht op een oplossing. Laat staan enige vorm van communicatie omtrent dit probleem van hun zijde.

Maak je verder geen zorgen, de rest van de functionaliteit werkt (in principe) naar behoren.

Het is uiteraard wel heel vervelend. Want Airbnb stelt al zo weinig data beschikbaar over hoe de advertenties presteren. En als dan ook nog eens deze functionaliteit wegvalt. Dan ben je zo ongeveer ‘blind’. En moet je verder maar afwachten of de Airbnb galm weer eens klinkt.

 

Het kan dus nog wel even duren, alvorens er weer schot in de zaak zit. En ook moet je niet vreemd opkijken als uiteindelijk blijkt dat een deel van de statistieken verloren gegaan is. Op 4 Maart 2018 is dit namelijk ook al eens gebeurd.

 

Succes!

Linda1097
Level 2
Aagtekerke, Netherlands

Ha @Cor0,

 

Dankjewel voor je snelle reactie, duidelijk!

Als de rest idd wel functioneert is het verder geen probleem natuurlijk, dan zal dat "galmpje' binnenkort wel weer te horen zijn ; )

 

Succes ook verder!

 

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Linda1097,

 

Even ter informatie: Sinds vanmorgen werken de statistieken weer, en is ook de historie weer bijgewerkt.

Dus het statistieken gedeelte zou weer als vanouds moeten functioneren.

 

Wat er precies aan de hand geweest is, is niet duidelijk en zal ook wel niet bekend gemaakt worden.

Weer een gevalletje: Tijdelijk technisch probleem bij Airbnb.

 

Het is sowieso mijn ervaring, dat je er geen peil op trekken. Op welk moment deze statistieken bijgewerkt worden. Het lijkt wel of er een willekeurig persoon toevallig op een knopje moet drukken (zal wel niet, maar het lijkt wel zo).

 

Linda1097
Level 2
Aagtekerke, Netherlands

Ha @Cor0,

 

Ik had het inderdaad gezien vanmorgen.

Bedankt voor je berichtje!

 

Groet!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf