Hallo, Voor ons dit jaar het eerste jaar op Airbnb. Goede er...
Laatste reactie
Hallo, Voor ons dit jaar het eerste jaar op Airbnb. Goede ervaringen tot nu toe, maar wat we graag willen is dat er gedurende...
Laatste reactie
Log in met je Airbnb account om verder te gaan met lezen en om samen te komen en verhalen te delen met miljoenen andere Hosts over de hele wereld.
Hoe krijg ik contact met airbnb.
Mijn gast heeft geannuleerd gister middag en zou 5 dagen in mijn huis verblijven.
Ik krijg nu een bedrag van 69 euro overgemaakt van airbnb, wat ik echt bijzonder laag vind.
Gast heeft pas geannuleerd toen ik vroeg hoe laat ze morgen zou aankomen en zij zei dat ze griep had.
Dit staat niet als resitutie aangemerkt!
Dank voor jullie hulp, Lotte
Heel vervelend voor je. Heeft je gast zelf geannuleerd?
hier vind je meer informatie over de annuleringsvoorwaarden zoals je die zelf kunt instellen in je profiel: https://www.airbnb.nl/home/cancellation_policies#flexible_nav
Het telefoonnummer waarop je Airbnb kunt bereiken is 020 - 5 222 333. Succes.
Mijn naam is SHAAN , ik probeer van uit Sri Lanka te bellen met jullie op jullie tel.nr. 0205222333 maar schijnt een bandje te zijn en kom niet verder. Ik krijg een mail van jullie dat jullie mij willen spreken maar jullie weten toch dat ik een accomodatie heb geboekt via jullie op Sri Lanka/ Negombo . Waarom kan ik niet een goede e-mailadres krijgen en dat alles makkelijk kan lopen via de mail . Is er zoveel dat jullie perse iemand moeten spreken. Dan betaal je de kosten en bel je maar want de telefoonnummer hebben jullie toch. Of is vakantie bedoelt om alleen maar met jullie in contact te treden . Ik hoop snel van u een reactie te ontvangen .
Debbie, Feb 20, 01:47 CST:
Hallo Shaan,
Ik heb een bericht van Imran ontvangen en hij geeft aan dat hij deze reservering wil annuleren. Is er een mogelijkheid dat ik je zou kunnen bellen? Dat gaat makkelijker en sneller dan e-mailen.
Met vriendelijke groet,
Debbie
www.airbnb.com/help
Mijn naam is SHAAN , ik probeer van uit Sri Lanka te bellen met jullie op jullie tel.nr. 0205222333 maar schijnt een bandje te zijn en kom niet verder. Ik krijg een mail van jullie dat jullie mij willen spreken maar jullie weten toch dat ik een accomodatie heb geboekt via jullie op Sri Lanka/ Negombo . Waarom kan ik niet een goede e-mailadres krijgen en dat alles makkelijk kan lopen via de mail . Is er zoveel dat jullie perse iemand moeten spreken. Dan betaal je de kosten en bel je maar want de telefoonnummer hebben jullie toch. Of is vakantie bedoelt om alleen maar met jullie in contact te treden . Ik hoop snel van u een reactie te ontvangen .
Nummer werkt niet