Hallo, Voor ons dit jaar het eerste jaar op Airbnb. Goede er...
Laatste reactie
Hallo, Voor ons dit jaar het eerste jaar op Airbnb. Goede ervaringen tot nu toe, maar wat we graag willen is dat er gedurende...
Laatste reactie
Log in met je Airbnb account om verder te gaan met lezen en om samen te komen en verhalen te delen met miljoenen andere Hosts over de hele wereld.
Hoi,
Ik heb mijn appartement gister online gezet en direct een reservering gekregen. Ik kan herinneren dat je vroeger altijd eerst contact kon hebben met iemand die een aanvraag deed zonder dat je meteen een bevestigde reservering binnen kreeg. Ik kan geen recensies lezen van deze jongen. Weet iemand waar ik dat kan doen? En hoe ik eerst weer contact kan krijgen met potentiële huurders voordat ik meteen aan een reservering vast zit? En kan ik hier nog onderuit?
Hoor graag van jullie! Bedankt 🙂
Ik ben ook redelijk nieuw, maar voor zover ik weet, kun je een reservering altijd weigeren of annuleren.
Er is de optie om direct reserveren uit te zetten, dan moet er zowiezo eerst een aanvraag worden gedaan.
Recenties kun je zien in het profiel, daar kom je door op de foto te klikken.
Je kan normaal ook ergens aanvinken bij instellingen wie je meteen aanvaardt en wie niet. Dus vb enkel mensen met recensies.
Hoi Maaike,
ik heb precies hetzelfde probleem: net mijn allereerste reservering binnen, met een foto van een italiaanse dame, een tekst met het doel van de reis, maar als ik op haar foto klik, kom ik niet bij recensies....(en dat terwijl zij al sinds 2014 op airbnb geregistreerd is!). Dat vind ik een beetje vreemd, en hierdoor aarzel ik ook om meteen toe te zeggen.
Is er geen algemeen stesunpunt van Airbnb om dit te kunnen vragen?
Alvast dank!
groet,
Yvonne
hoi,
hadden jullie ook staan dat jullie alleen verhuurders accepteerde met recensies>?
Wij hebben dit als duidelijke voorwaarde aangeklikt en ontvangen nu een eerste aanvraag met direct reserveren van een gast zonder recensies.
Ben erg teleurgesteld in airbnb dat bij de eerste reservering onze voorwaarde niet worden doorgevoerd.
Iemand anders hier meer ervaring mee?
En hoe om te gaan met deze gasten?
mvg Jelle