annulatie

Brenda40
Level 1
Heers, Belgium

annulatie

Onderstaande klant annuleerd 1 dag voor aankomst via airbnb omdat de locatie haar ineens niet aanstaat, nu rekent airbnb mij 94 euro aan wegens annulatie. Zij hebben dit gewoon afgetrokken via mijn tegoed van andere reserveringen. Kan dit zomaar ?????

Ik vind het echt niet kunnen, je houd deze periode vrij voor een klant, ze annuleren 1 dag op voorhand en dan dien je nog een annulatiekost te betalen als eigenaar. Schande !!!

 

Lena Stenger, reservatie HMSQPPT94W, 18 mei - 25 mei

 

3 Antwoorden 3
Hissie-En-Tonnie0
Level 5
Groningen, Netherlands

Dat is afhankelijk van je annulatie regeling, maar zelfs op flexibel stort airbnb dan het bedrag wat betaald is terug minus de kosten van airbnb en de eerste nacht. vreemd dat ze van andere tegoeden aftrekken want je hebt het geld van de boeking immers niet gekregen?

Nee wij hebben totaal niks ontvangen. De klant was niet tevreden over de locatie en belde met airbnb.

Deze hebben de reservatie dan geannuleerd. Maar wij moeten de annulatiekosten betalen !

Marianne131
Level 1
Belgium

Ik heb een aanvraag  gekregen vanuit Griekenland voor 5 kinderen en 4 volwassene personen. Hun vraag was wat het meer zou kosten aangezien de bezetting. Heb geantwoord dat ik 100 euro meer zou vragen voor de periode dat zij geboekt hadden, zijnde van 19.08.17 tot 26.08.17. Ik denk dat deze kosten zeker niet overdreven zijn! bij het bevestigen van deze booking, zie ik dat airbnb niet het volledige aantal personen heeft ingevuld? maar spreken over verschillende capaciteiten, éénmaal 3 personen éémaal 2 personen? ik kan dus niet volgen? De reden van het afzeggen was dat zij dichter bij hun skatebordkamp een andere locatie hadden gevonden. Ik had ondertussen een Dame die hier wou komen logeren wegens familiale problemen, had deze afgewezen. Hoe kan ik nog een booking vertrouwen????

Graag reactie van airbnb zelf, daar ik ze persoonlijk niet kan contacteren.

hippo.shop@telenet.be (Marianne Van Gelder) Zoersel Belgie

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf