minimum nachten

Anoes0
Level 1
Amsterdam, Netherlands

minimum nachten

hallo,

 

Ik weet dat je een minimum aantal nachten kunt instellen, maar kan dat ook alleen apart voor een periode?

dus stel ik heb in sept, okt, november elke keer een weekend beschikbaar. Daar kan men dus in voor 1 of 2 nachten.

Maar in januari heb ik het apartement 3 weken beschikbaar en daar wil ik graag dat iemand minimaal 7 nachten in verblijft.

hoe stel ik dat dan in, en heeft dit dan geen invloed op de weekendjes die ik voor 1 of 2 nachten beschikbaar heb?

 

Weet iemand hoe je dat instelt per periode?

 

Hoor het heel graag.

3 Antwoorden 3
Andrea9
Level 10
Amsterdam, Netherlands

hoi @Anoes0

 

Ik werk met de engelse website versie, ga dus somige begrippen niet vertalen...

 

Voor je listing veranderen ga je daar naar 'availabilty' en in het pop-up venstertje zie je beneden een instelling voor 'other dates, seasons' of dergelijk. Daar kan je aangeven dat je in de tijd van to/met andere minimum dagen wilt instellen.

Maar het is (nog) niet mogelijk om aan te geven dat je b.v. enkel in het weekend 3 dagen wilt.

 

Als er tijden zijn waarin je je hele apartement wilt verhuren of je kamer voor een minimum periode die langer is dan gewoon, dan moet je een aparte listing aanmaken op je profiel. Ik zou het een beetje een andere naam geven zodat het eruit springt als anders.

MAAR je moet wel opletten dat je je calenders heel goed beheerd en goed apart houd en dat je niet dezelfde dagen op allebei open hebt. Anders loop je gevaar dat je dubbel geboekt krijgt.

Ronald-En-Peter0
Level 1
el Gran Alacant, Spain

Ik probeer het aantal minimum nachten in te stellen maar als ik op opslaan druk dan verdwijnt het aantal nachten. Is dit een bug in het systeem?


@Ronald-En-Peter0  schreef:

Ik probeer het aantal minimum nachten in te stellen maar als ik op opslaan druk dan verdwijnt het aantal nachten. Is dit een bug in het systeem?


 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf