naam van het huis wijzigen

Marleen5
Level 1
Ghent, Belgium

naam van het huis wijzigen

Dag allen, ik weet wel hoe ik de advertentie moet aanpassen, maar ik zie geen mogelijkheid om de naam zelf te veranderen en wil dat wel graag doen. Weet iemand hoe ik dat kan doen? alvast bedankt ! Marleen

 

3 Antwoorden 3
Yvonne50
Level 2
São Brás de Alportel, PT

Beste Marleen, Je bericht gelezen en wat je vraagt is heel logisch. Alleen volgens mij lukt het niet. Bij mij staan er fouten in de advertentie, maar op geen nekele manier, heb hier uren aan besteed is dit te veranderen. Zelfs mijn kalender kon ik pas na heel veel tijd en energie er in gestopt te hebben veranderen. Airbnb is een te grote organisatie. en je kunt op geen nekel manier persoonlijk contact met ze krijgen. Na 3 telefonische pogingen, naar Amsterdam lukt het mij de 3e keer om een zekere Keke O te spreken te krijgen. Ja als zou goed komen, alleen mijn direct boeking heeft ze voor mij uitgeschakeld. Ook dit lukte nu na misschien wel 20 pogingen. Zlefs op mijn verzoek hoe ik moet cancelen, geen enkel commentaar. Sterkte en hopelijk krijg je een antwoord van iemdan die het weet. Groeten Yvonne Koster uit Portugal.

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

In het menu "beschrijving" staat de advertentienaam (de titel van je advertentie). Die kun je daar gewoon aanpassen.

 

Nadine42
Level 4
Oppagne, Belgium

hoi Marleen,

ik heb hetzelfde dilema gehad... de enige manier om de naam te veranderen is een nieuwe adertentie aanmaken met de nieuwe naam en nadien je huidige advertentie te verwijderen.

Heb je wel wat werk mee maar zo kan het perfect 🙂

groetjes en succes !

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf