overlast vliegtuigen

Laura1029
Level 1
Sassenheim, Netherlands

overlast vliegtuigen

Wij hebben vermeld dat er mogelijk geluidsoverlast kan voorkomen van vlieguigen. Nu was dat i.dvanaacht het gval en hele boze franse huurdster aan de deur. ze heeft geboekt via de franse airb en b en daar wordt het niet vermeld /zegt ze of vertaald .

Wat hiermee te doen ze wil haar geld terug kwam voor haar rust .!

1 Antwoord 1
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo,

 

Extra informatie of bijzonderheden kun je zelf in meerdere talen toevoegen (kies "taal toevoegen" in de advertentie bewerking, rubriek "beschrijving", sectie "andere dingen om rekening mee te houden").

 

Zelf heb ik mijn specifieke informatie , naast uiteraard in het Nederlands, ook in het Engels toegevoegd tbv internationale gasten.

Dat lijkt mij voldoende aangezien ik verwacht dat iedereen engels kan begrijpen.

 

Als jou informatie alleen maar in het Nederlands is opgegeven, is dat wel wat beperkt. De franstalige airbnb zal het niet automatisch vertalen en misschien niet eens laten zien (dat kun je natuurlijk zelf evt. uitproberen door naar franse airbnb te gaan en je advertentie te bekijken ! ).

 

Vervelende kwestie, want er is duidelijk geen opzet in het spel. Ik zou tel. contact opnemen met airbnb (het telnr. in amsterdam staat al meerdere keren elders vermeld in deze community) en daar probleem voorleggen.

 

Succes en met vriendelijke groet,

Emiel

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf