Rogier10 Level 1 Annen, The Netherlands Vaste aankomst- en vertrekdag in hoogseizoen Hallo, Voor ons dit jaar het eerste jaar op Airbnb. Goede er... Laatste reactie Hallo, Voor ons dit jaar het eerste jaar op Airbnb. Goede ervaringen tot nu toe, maar wat we graag willen is dat er gedurende... Laatste reactie
M254 Level 2 Krijg als superhost geen geld uitbetaald van airbnb Id 40x gezonden en ontvang als superhost al 3 maanden geen g... Laatste reactie Id 40x gezonden en ontvang als superhost al 3 maanden geen geld van airbnb Laatste reactie
Luc13 Level 2 Antwerp, Belgium airbnb hosts in antwerpen beste, ik heb in het begin ergens gelezen dat het mogelijk w... Laatste reactie beste, ik heb in het begin ergens gelezen dat het mogelijk was om af te spreken met mensen in de buurt die ook host'en? ik be... Laatste reactie
Nicoline7 Level 1 Soest, The Netherlands blokkeren data voor eigen gebruik Ik wil in de kalender graag data blokkeren waarop het huis n... Laatste reactie Ik wil in de kalender graag data blokkeren waarop het huis niet beschikbaar is. Hoe doe ik dat?Groeten,Nicoline Laatste reactie
Marike20 Level 2 Eisen Superhost status Oké, ik ben wat vroeg maar ik snap iets niet. Bij mijn stati... Laatste reactie Oké, ik ben wat vroeg maar ik snap iets niet. Bij mijn statistieken/recensies staat momenteel (al geruime tijd) een 4,8 echte... Laatste reactie
Jiska3 Level 1 Amersfoort, Netherlands nieuwe host aanbrengen Ik wil graag een nieuwe host aandragen. Hoe doe ik dit zodat... Laatste reactie Ik wil graag een nieuwe host aandragen. Hoe doe ik dit zodat ik daar een beloning voor krijg? Laatste reactie