Umberto Community Manager Hoe zou jij jouw hoststijl omschrijven in één woord? 🏡 Hoi Iedereen die host heeft zijn of haar eigen mani... Laatste reactie Hoi Iedereen die host heeft zijn of haar eigen manier om gasten zich thuis te laten voelen. Misschien draait het bij... Laatste reactie
Quincy Community Manager London, United Kingdom Heeft jouw accommodatie recyclebakken? Deel je ervaring! Hallo allemaal! Als onderdeel van onze focus op du... Laatste reactie Hallo allemaal! Als onderdeel van onze focus op duurzaamheid ben ik benieuwd of jullie recyclebakken bij jullie acc... Laatste reactie
Hilde438 Level 2 Boutersem, Belgium Fietsen op vraag Dag, ik zorg regelmatig voor fietsen voor mijn gasten. Het h... Laatste reactie Dag, ik zorg regelmatig voor fietsen voor mijn gasten. Het huisje is wat afgelegen. Dit jaar is er veel meer vraag naar omdat... Laatste reactie
Quincy Community Manager London, United Kingdom [FESTIVAL] Fietsen, voedsel redden en een beetje duurzaamhei... Ik fiets eigenlijk al sinds ik kan lopen en ook in Londen is... Laatste reactie Ik fiets eigenlijk al sinds ik kan lopen en ook in Londen is de fiets mijn favoriete manier om me te verplaatsen. Dankzij de ... Laatste reactie
Nicole4245 Level 1 Utrecht, Netherlands (Co-)host sparringpartners gezocht! Hi all, Wij zijn nieuw in vakantieverhuur. We willen natuurl... Laatste reactie Hi all, Wij zijn nieuw in vakantieverhuur. We willen natuurlijk op den duur graag eigen vakantiewoningen verhuren, maar het l... Laatste reactie
Quincy Community Manager London, United Kingdom 🌱 [SPEL] Welk eco-type ben jij? Duurzaam leven is een persoonlijke ontdekkingsreis en geen ... Laatste reactie Duurzaam leven is een persoonlijke ontdekkingsreis en geen enkel pad ziet er hetzelfde uit. Of je nu een recycle-expert bent... Laatste reactie
Informatiecentrum Gidsen over gastvrijheid, het beheren van je advertentie en het laten groeien van je onderneming.
Lokale hostclubs Leer nieuwe dingen door online en bij meetups bij jou in de buurt contact te leggen met lokale hosts.