Comfort

Opgelost!
Patricia3617
Level 10
Zutendaal, Belgium

Comfort

Verblijven jullie soms zelf in jullie accomodatie om het comfort ervan te kunnen ervaren en beoordelen ? 

Ik vraag dit omdat we vergeten soms , dat er een verschil is : van zitten , slapen ,beweegingsruimte tussen  1dag  verblijven of 2 weken vakantie of in sommige gevallen lang verblijven van maanden..

Wij hebben bijvoorbeeld de slechte ervaring gehad van 21d te verblijven bij iemand dat 5* scoord , zeer mooi uitzag op de foto's ,het was ook mooi , maar nergens in dat huis was er maar iets comfortable, rieten en stalen stoelen dat echt pijn deden na 10min zitten, sofa's waar na 5min zitten doorzakten tot op de grond, bedden van 1pers waar we de veren van het matras doorvoelden tot in onze ribben , de 2pers bed veel te klein en in midden was er een dikke bult , dus mijn man en ik dreigden alle nachten uit te rollen ... Na 21nachten waren onze vakantie uitgedraaid in de hel ...en het mooie zwembad buiten kon niet compenseren alle slaapeloze nachten ...Laat staan diegene die daar een lang verblijf boekt ... van 1 ding geloof ik  en dat is dat de eigenaar er niet van bewust is ..

 

Benieuwd naar jullie antwoorden ,

Patricia

Beste Antwoord
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

@Patricia3617 voordat we de woning in de verhuur deden hebben we dit zelf getest en dingen aangepast in de loop van de tijd. 
eind van het jaar gaan we verbouwen dus dan zitten we langere tijd in ons Tiny house. 

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

4 Antwoorden 4
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

@Patricia3617 voordat we de woning in de verhuur deden hebben we dit zelf getest en dingen aangepast in de loop van de tijd. 
eind van het jaar gaan we verbouwen dus dan zitten we langere tijd in ons Tiny house. 

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Patricia3617 
Ja, dat doe ik elk jaar

Ik vraag ook elke gast of ze voorstellen tot verbeteringen hebben, hoe klein ook

Patricia3617
Level 10
Zutendaal, Belgium

Zoals een Superhost dient te doen vind ik , 

Super Bob , 👍 en bedankt voor je reactie 😀

Fijne avond 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Wel erg leuk dat jullie dit doen @Patricia3617 @Bob297 @Kirsten266 🙂 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf