Echte, neppe, of geen planten?

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

Echte, neppe, of geen planten?

Echte, neppe, of geen planten.jpg

 

Hoi allemaal!

 

Persoonlijk ben ik enorm fan van wat groens in mijn huis. Zo heb ik een vredeslelie en ficus bonsai in mijn kantoortje staan, en een alocasia wentii in mijn woonkamer. Het creëert soms toch net wat meer leven en sfeer in een ruimte.

 

Maar laten we eerlijk zijn, het kan soms behoorlijk wat tijd en moeite kosten om dit groen ook te onderhouden. Buiten kan dit veel meer werk zijn om ook alles te snoeien, het gras te maaien, en er in het algemeen voor zorgen dat het er niet verwilderd maar verzorgd uitziet. Hier zou je tijd en kosten kunnen besparen door voor nep planten te kiezen, of gewoon geen planten.

 

Hebben jullie echte of neppe planten, of hebben jullie geen planten? Wat heb je binnen en buiten staan en hoe onderhouden jullie dit?

 

Laat het me weten in de antwoorden!

Sybe

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

5 Antwoorden 5
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Ik heb een nepplant staan maar die kwam met de inrichting. Ik ben al lange tijd op zoek naar een echte plan die ook zo mooi smal en hoog is maar kan die niet goed vinden 

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

@Kirsten266 Een sansevieria is dé klassieke smalle en hoge plant, maar ik denk dat een philodendron/monstera/epipremnum ook goed zou passen bij jouw advertentie. Of in het algemeen een klimplant die je langs een mospaal kan laten groeien!

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

@Sybe @Dank voor de tip, je klinkt als een echte plantenkenner. Ik ga ze eens opzoeken

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

1 mooie namaakplant in elke kamer in het NL appartement.
In "ons deel" van de woning hebben we al moeite genoeg om de planten in leven te houden 🙂
Soms plukken we wat bloemen in de tuin en zetten die daar neer.

In Curacao liggen de woningen in een tropische tuin. Dat zijn planten genoeg 🙂


Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

@Bob297 Ik herken het, vooral met die hitte nu vergeet ik soms rekening te houden met dat je iets vaker water moet geven. Dat zal in de tropische tuin vast veel minder een probleem zijn, ik denk dat die het hele jaar door wel prachtig staat! 😉

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf