Heb je de lokale cultuur in je inrichting verwerkt?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Heb je de lokale cultuur in je inrichting verwerkt?

Quincy_0-1730481524649.jpeg

Hallo allemaal 😊

Door lokale cultuur te integreren in je inrichting creëer je een unieke sfeer voor je gasten en het is een geweldige manier om mensen in contact te brengen met de gemeenschap en de geschiedenis van het gebied.

Ik denk dat het toevoegen van lokaal gemaakte voorwerpen, zoals aardewerk, textiel of houtwerk, authenticiteit brengt en tegelijkertijd ambachtslieden uit je regio ondersteunt. Lokaal geïnspireerde kunstwerken of vintage foto's kunnen ook een verhaal vertellen over de cultuur en natuurlijke schoonheid van de omgeving.

Heb jij al nagedacht over hoe je lokale cultuur in je inrichting kunt brengen? Voeg je lokaal gemaakte voorwerpen toe om lokale ambachtslieden uit jouw regio te steunen? Wat voor soort items voeg je meestal toe?

Ik hoor graag van jullie!

Quincy

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

5 Antwoorden 5
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

@Bob297 @Kirsten266 @Patricia3617 @Mirjam0 @Mieke0 @Katja202 @Barbera0, hebben jullie ook lokale cultuur in je inrichting verwerkt? 😊

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

Ja, onze villa’s zijn ingericht met veel aandacht voor de lokale cultuur en sfeer van Curaçao. Zo hebben we schilderijen met typische taferelen van het eiland, zoals de kenmerkende landhuizen en het prachtige strand. De keukenkasten in de villa's zijn handgemaakt van sloophout dat afkomstig is uit oude landhuizen en winkels, wat een unieke en authentieke uitstraling geeft. We hebben ook een grote spiegel van drijfhout die de zon voorstelt, en de bedspreien zijn voorzien van tropische motieven die de warmte en het karakter van het eiland weerspiegelen.

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

ik heb een grote afbeelding van tulpen en…..

ik heb een kaasschaaf 🤣

die gebruik ik zelf nooit maar was een terugkerende vraag van gasten, zelfs Duitsers 

Patricia3617
Level 10
Zutendaal, Belgium

Hallo allemaal , 

Bij ons waar je ook door het raam kijkt , zie je palmbomen , strand, zee , groene golfbanen ..

We hebben dus alles ingericht in de natuurlijke kleuren geel, blauw, beige , en houten items ..

Simpel zonder kaal te zijn is ook mooi 😀😎 

Barbera0
Level 9
Elburg, Netherlands

Ik heb mijn kamer neutraal ingericht, zonder specifieke lokale elementen - ik zou ook niet goed weten wat dat in mijn geval zou kunnen zijn.

Wel ligt er op tafel allemaal toeristisch foldermateriaal en op het welkomst kaartje heb ik een luchtfoto van de historisch vesting geprint.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf