Hallo allemaal!
Een van de grootste voordelen van deel...
Laatste reactie
Hallo allemaal!
Een van de grootste voordelen van deel uitmaken van de Airbnb-community is de kans om te leren van ande...
Laatste reactie
Hallo allemaal,
In de afgelopen maanden hebben we een nieuwe bron gelanceerd voor nieuwe hosts genaamd "Vraag een Superhost", op je host dashboard. Deze hulpbron begeleidt nieuwe hosts bij het maken en publiceren van hun advertentie.
Hier in het Communitycentrum vinden we het geweldig om te zien hoe onze geweldige leden tips, ondersteuning en verschillende perspectieven bieden op het hostingtraject, inclusief die eerste, nerveuze paar weken.
Toen je begon met hosten, heb je toen de "Vraag een Superhost" functie geprobeerd?
Deel je ervaring met Airbnb middelen in die vroege stadia van jouw ervaring als verhuurder. We zouden graag je feedback krijgen over wat je denkt dat goed werkt, of verbeterd moet worden.
Bedankt,
Quincy
Ik heb een superhost gecontact middels een reserveringsformulier om te vragen naar de prijzen die zij hanteerden tijdens feestdagen ( wij zijn in augustus gestart en hadden een vaste prijs)
Zij maakten gebruik van de advies airbnb prijzen, die heb ik toen ook geprobeerd maar snel uitgezet 😉
@Kirsten266 ik heb destijds ook gesproken met een Superhost (een vriend). Door hem ben ik eigenlijk begonnen met Airbnb. Ik snapte niet waarom geen uitbetaling kreeg totdat ik werd verteld je niet gelijk betaald kreeg voor je eerste paar reserveringen 😃.
@Wim-En-Lia0 @Katja202, hebben jullie een Host of Superhost om advies gevraagd?
Nee we hebben geen Superhost om advies gevraagd, gelukkig is het wel goed gelukt met de verhuur van onze studio 😉
We hebben laatst wel mensen bij ons op de koffie gehad die eind volgend jaar naar Vianen verhuizen en in hun nieuwe huis dan ook een studio willen gaan verhuren. Ze wilden graag weten hoe het ons bevalt, heel goed dus we Airbnb bij ze aanbevolen.
Wat leuk dat ze langs kwamen voor info.
En mooie manier om nieuwe mensen te leren kennen
Wie kan mij helpen om prijzen goed in te voeren?
@Evert44 wat wil je precies weten qua prijzen?
Je kunt tegenwoordig de prijzen in het weekend als anders wegschrijven dan doordeweeks.
Op de datum klikken en daar kun je de prijzen instellen