Welke apparatuur vermijdt jij in je accommodatie?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

AirbnbArtikelenInHuis.jpg

Hallo allemaal,

We hebben het al uitgebreid gehad over de uitrusting die nodig of nuttig is in een huis. Of het nu gaat om een comfortabel bed, een goed uitgeruste badkamer of een koffiezetapparaat, er zijn genoeg goede dingen om te hebben.

Maar hoe zit het met de meer problematische apparatuur, die de neiging heeft om problemen te veroorzaken of gewoon niet hanteerbaar is? Kaarsen, bijvoorbeeld, zijn al genoemd door sommige Airbnb hosts als dingen om te vermijden in accommodaties die worden verhuurd op Airbnb.

Ik hoor graag jullie antwoorden! 👀

Quincy 

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

20 Antwoorden 20
Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

ohhhh en beste vondst ever bij de kringloop ...... mooie grote jugendstil glazen gemaakt van uranium glas (nee niet gevaarlijk) maar die geven dus licht in het donker .... echt zo cool

Groetjes Katja
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Ik heb bewust geen bbq omdat ik vrees dat ík die altijd schoon moet maken. 

De oven/magnetron zet ik, vanwege plaatsgebrek, alleen neer op bezoek. Die wordt wel altijd super netjes achtergelaten. 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hoi @Kirsten266, ik kan begrijpen dat je geen zin hebt in de BBQ-schoonmaak 😉 Cool dat de oven/magnetron zo goed werkt! Wordt er vaak naar gevraagd?  

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Ik denk 20% van de boekingen

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

@Kirsten266  oh die heb ik ook ontzettend niet om die reden 😅

Groetjes Katja
Patricia3617
Level 10
Zutendaal, Belgium

Hallo Quincy , 

Alles goed met jou 😊

AFWASMACHINE!!!

Bij ons bewust geen afwasmachine meer ( weggenomen), 

Sommige nemen een afwasmachine gelijk aan een afvalverwerker, resultaat : achterlaten van een zeer vieze filter, of verstopping, 

Ook   wanneer (mijn ter beschikking gestelde) afwastablet op zijn ; gebruiken gasten van goedkoper tablettes of gewoon geen product, zelfs gewoon afwaszeep (ben ooit de schuim tegengekomen tot aan de ingang van de keuken).. resultaat wazige glazen en schotels , verroest alu bestek of inox schotels enz enz ... 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf