[FESTIVAL] Mijn Airbnb pensioenplan, kinderen Hosten, en huisdieren in Peru

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

[FESTIVAL] Mijn Airbnb pensioenplan, kinderen Hosten, en huisdieren in Peru

Quincy_0-1661940617903.jpeg

 

Quincy_0-1661948641772.png

Dit thema maakt deel uit van het Communitycentrum Hospitality Festival. Het originele  topic werd gepubliceerd op de Spaanstalige Communitycentrum door @Carmen807 , en is door ons vertaald.

 

---------------------------------------------------------------

 

"Mijn pensioenplan van Airbnb: kinderen en huisdieren in Peru opvangen" 

Mijn plattelandshuis in Lunahuaná, Peru, is met Airbnb nu mijn pensioenproject en geeft me de kans om kinderen te blijven steunen in hun ontwikkeling en van hun gezelschap te genieten.

 

Ik werk al veertig jaar in het onderwijs, waaronder veel met kleuters. Gaandeweg kreeg ik steeds meer te maken met complexe problemen zoals geweld of kindermishandeling.

 

Toen ik 55 jaar oud was, besloot ik mijn baan op te zeggen en een onderneming op te zetten waarmee ik, naast mijn kleine pensioen van een ontwikkelingsland, in mijn levensonderhoud kon voorzien. Het was een grote uitdaging, maar ik kon mijn opgedane ervaring goed gebruiken om mijn ruimte kindvriendelijk te maken: kinderen zijn namelijk het middelpunt van het leven en hun vreugde en welzijn motiveren me enorm.

 

Retablos Perú heeft vijf kamers, waaronder twee gezinskamers, die geschilderd zijn in leuke kleuren en vrolijke dekens hebben. Ik leg ook altijd verhalen of stripboeken voor ze klaar. Een verhaal lezen is de beste manier om een goede dag af te sluiten en tot rust te komen voor de nacht.

 

Fantasie en spel