hoe kan ik persoonlijk contact krijgen met een medewerker van airbnb

hoe kan ik persoonlijk contact krijgen met een medewerker van airbnb

 
49 Antwoorden 49
Marga-And-Rico0
Level 2
Amsterdam, Netherlands

ik heb geen enkele problemen met het bereiken van de helpdesk via het hierboven al genoemde nummer 020 5222333 . Ik word altijd meteen vriendelijk en snel geholpen.   Dat is bij Wimdu wel anders....

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Ik heb ook nooit een probleem, wordt altijd vriendelijk en direct geholpen. En twitter @HelpAirbnb antwoord ook supersnel !

 

Anonymous
Niet van toepassing

Hello Patrick,

 

Ik heb dezelfde vraag en weet niet hoe ik direct contact met airbnb kan krijgen.

Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

Airbnb helpdesk voor Nederland: 020522333 ( gevestigd in Ierland,  met geluk krijg je een Nederlands sprekend persoon, anders Engels sprekend)

Ook krijg je snel reactie via het Twitter account #AirbnbHelp ( Engels)  of Facebookgroep  @AirbnbNederland ( kantooruren)

Boszicht-Leeuwarden0
Level 1
Leeuwarden, Netherlands

slecht bereikbaar. ik kan reserveringen voor 2017 niet invoeren. En straks financieel benadeeld worden met een boete door dubbele reserveringen. Dan is het bij Booking.com goeg geregeld! Kan airbnb nog wat van leren.

Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

Welke brouwser gebruik je? Heb je geprobeerd in een andere browser? ( Airbnb raadt Google Chrome aan, maar FireFox  of Safari werken  ook  prima.  Bij mij doet de kalender het prima  op alle drie genoemde browsers en  ik  hoorde ook geen klachten van onze Amsterdamse hosts   op onze face Book site Airbnb Hosts Amsterdam.

 

Ik heb gasten geboekt, maar krijg een verlopen bericht

Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

Misschien had je een gast goedgekeurd en heeft deze verder geen actie ondernomen door te betalen?

Als een reservering  door jou wordt goedgekeurd  en de ander heeft betaald krijg je  een mail dat  de boeking een feit is, en staat er in 'Je Reserveringen ' ' Geaccepteerd ' in groen naast de nadere gegevens van je gast .  Hoe ziet je reservering er uit? als er verlopen naast staat  heeft de gast jouw goedkeuring verder  niet betaald. Je dagen staan dan ook niet geblokkeerd in je  kalender.

 

Esther78
Level 1
Nieuwkoop, Netherlands

Mijn gast moest door omstandigheden zijn reservering bij mij annuleren. Ik heb toen per ongeluk zelf de reservering geannuleerd,nu is deze data grijs en kunnen mensen niet reserveren. Hoe kan ik dit ongedaan maken? Heel vervelend dat je niemandvan Airbenb kunt bereiken!

Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

Noodnummer van Airbnb  is 020-5222 333 Inderdaad lastig te vinden  als je onder stress bent  en het nummer juist accuut nodig hebt.

Inderdaad, als een gast  wil cancellen, moet deze dat zelf doen, anders denkt Airbnb  dat jij  die dagen niet meer vrij hebt. Bel maar even en leg het uit.  Ze zullen waarschijnlijk ook contact opnemen met de gast om te  horen of deze inderdaad wil cancellen.

 

Ben je al lid van onze FaceBook Pagina Airbnb Hosts Amsterdam?  Deze is behoorlijk actief  met allerlei vragen  en ook hosts van buiten de stad  zijn welkom!

Hartelijke groet: Mirjam Boelaars

Amsterdam Home Sharing Club  leader

Administrator Face Book  pagina: Airbnb Hosts Amsterdam

 

 

 

Als  je tevreden bent met dit antwoord, geef me dan een duimpje.

Dorpswoning0
Level 1
Leenderstrijp, Netherlands

wij hebben een aantal woningen op Airbnb gezet, maar zijn nu niet meer zichtbaar op de site.

Nu wil ik graag hierover in contact met Airbnb maar via het telefoonnummer 020.......kom ik niet verder.

Helppppp.......ik wil graag mailcontact !!!!

 

Wie kan me verder helpen ?

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo,

Als ik uw profiel bekijk,  zie ik van U vier advertenties op Airbnb staan.

 

Als ik als gast op de website zoek, met voorkeuze "gehele woning" en als zoekplaats "Leende", krijg ik zo ook alle 4 te zien.

En kan ze evt. ook boeken.

 

Het lijkt erop dat er eigenlijk geen probleem is.

 

Met vriendelijke groet,

Emiel

Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

Door de Algoritmische zoekmachines zul je je eigen advertentie minder snel vinden. Probeer het eens als je niet bent ingelogd of op de pc of tablet van een ander. 

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo,

 

Sorry hoor, maar dit is toch een kwestie van gewoon de betreffende data weer beschikbaar maken in de kalender ?

 

Data selecteren, rechts aanvinken "beschikbaar", vervolgens "wijzigingen opslaan".

 

vr.gr.,

Emiel

 

 

 

 

Suzanne144
Level 1
Heiloo, Netherlands

Ben op zoek naar een snelle manier voor contact met AirBnb. Heb problemen met de kalender. Er is nu al 3x geboekt op geblokkeerde data die dan ineens vrijgegeven zijn. Nu heb ik al twee boetes te pakken terwijl het niet mijn fout is! Heb na de tweede keer screenshots gemaakt van mijn kalender gelukkig. Dus ik heb bewijs dat de data geblokkeerd waren. Heb mijn advertentie nu maar uitgezet want hier heb ik geen zin in. Iemand tips?

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf