Truitje0 Level 1 Antwerp, Belgium Aanpassing van nachttarief Hallo iedereen, ik heb al meerdere reservaties ontvangen waa... Laatste reactie Hallo iedereen, ik heb al meerdere reservaties ontvangen waarbij telkens "aanpassing van nachttarief" vermeld staat en er een... Laatste reactie
Patricia3617 Level 10 Zutendaal, Belgium Geen servicekosten Hallo iedereen,Sommige gasten betalen geen servicekosten , h... Laatste reactie Hallo iedereen,Sommige gasten betalen geen servicekosten , hoe wekt dat ???Dankjewel voor jullie antwoorden ,Patricia. Laatste reactie
Sybe Former Community Manager Terneuzen, Netherlands Wat voor kortingen bied jij aan? Hoi allemaal, We hebben het laatst gehad over gasten di... Laatste reactie Hoi allemaal, We hebben het laatst gehad over gasten die onderhandelen, maar in deze thread zou ik dat graag eens willen... Laatste reactie
Bram84 Level 1 Boxtel, Netherlands Shame: More hosts cancel booking to get a better price. Hi everybody, For me, this is now the 3rd time that a bookin... Laatste reactie Hi everybody, For me, this is now the 3rd time that a booking has been canceled by the host. And it just so happens that this... Laatste reactie
Iris648 Level 1 Hoeveel host uitbetalen? Goede dag, Mijn buurvrouw en ik denken eraan om haar huis t... Laatste reactie Goede dag, Mijn buurvrouw en ik denken eraan om haar huis te verhuren. Ik zal dan host worden. We hebben nog geen afspraken ... Laatste reactie
Sybe Former Community Manager Terneuzen, Netherlands Vragen jouw gasten wel eens om te onderhandelen? Hoi allemaal! Wat in sommige culturen een grote taboe i... Laatste reactie Hoi allemaal! Wat in sommige culturen een grote taboe is, kan in andere culturen juist van je worden verwacht: afdingen!... Laatste reactie