Hallo allemaal,
Graag wil ik alle nieuwe Superhosts in he...
Laatste reactie
Hallo allemaal,
Graag wil ik alle nieuwe Superhosts in het Communitycentrum feliciteren! Het is een genoegen om jullie bij...
Laatste reactie
Log in met je Airbnb account om verder te gaan met lezen en om samen te komen en verhalen te delen met miljoenen andere Hosts over de hele wereld.
Hallo allemaal,
Het Airbnb Community team is erg enthousiast dat we ons vernieuwde Airbnb Communitycentrum hebben gelanceerd.
Om het 7de jaar te vieren heeft het Communitycentrum een aanzienlijke upgrade ondergaan op basis van feedback van jullie, onze hosts. De update heeft niet alleen een nieuw likje verf gekregen, maar we hebben het ook vereenvoudigd, zodat je in contact kunt komen met andere hosts en meer van Airbnb kunt horen!
De update is gericht op het verbeteren van gebieden zoals het vinden van inspiratie, mobiele ervaring en betere navigatie.
De komende dagen zullen we gesprekken migreren naar het nieuwe Communitycentrum, dus het kan even duren voordat sommige inhoud weer verschijnt. We hebben ook de meldingen gepauzeerd tot vrijdag. Als je feedback hebt, deel die dan [hier].
Hier is een korte samenvatting van wat nieuw is en waar we het meest enthousiast over zijn!
Inspiratie opdoen en een gesprek beginnen: Conversatieborden hebben nu een duidelijker doel en zijn specifieker. Binnen elk board kun je tags gebruiken om onderwerpen nog verder te filteren om specifieke inhoud te vinden die bij jou past Hier zijn de belangrijkste boards om inspiratie op te doen:
We hebben ook de navigatie verbeterd zodat het gemakkelijker is om een nieuw gesprek te beginnen en te reageren op bestaande gesprekken!
Dus met alle veranderingen die we hebben gedeeld, weet ik zeker dat je enthousiast bent om aan de slag te gaan en te ontdekken.
Wat vindt je fijn aan het nieuwe ontwerp?
We vonden het overigens ook erg leuk om met jullie te overleggen tijdens het proces en kijken ernaar uit om te horen hoe de rest van de community de upgrade ervaart!
Bedankt,
Quincy