Advertentie niet zichtbaar in zoekresultaten... maar ik krijg wel boekingen

Caspar1
Level 2
Groningen, Netherlands

Advertentie niet zichtbaar in zoekresultaten... maar ik krijg wel boekingen

De titel zegt het. In theorie is er geen probleem: ik heb netjes boekingen gekregen dus men weet mijn appartement te vinden de afgelopen maanden. Het bizarre is dat ik zelf via de zoekoptie mijn advertentie niet kan vinden. Ik heb alle filters uit staan, heb het vrienden op hun account laten doen en heel specifiek gezocht naar een weekend waar ik sowieso beschikbaar ben met de juiste instellingen. Het irriteert me eigenlijk enorm :).

 

Ik heb wat oude topics gevonden hierover maar geen oplossing. Heeft iemand meer recent hier ervaring mee?

 

Alvast dank!

3 Antwoorden 3
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Caspar1,

 

Volgens deze link is je advertentie gewoon te vinden: https://www.airbnb.nl/s/homes?host_id=11956736
Er is echter niet veel beschikbaarheid in je kalender (Na 17 Maart niets meer, en slechts beperkt daarvoor).

 

Ook kun je in het tabblad voortgang zien, hoe vaak je per dag bekeken bent.
Dus als die niet op 0 staan, dan is het gewoon in orde.

 

Succes!

Caspar1
Level 2
Groningen, Netherlands

Hoi Cor,

 

Ah verrek. Die statistiek van 'bekeken per dag' kende ik nog niet. Ok, helder! Nog steeds vreemd dat ik mijn eigen advertentie niet kan vinden op de kaart (of in de lijst) echter.

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Caspar1,

 

Ik heb even gezocht op de binnenstad van Groningen, 2 Personen en 4-6 Maart en dan kom ik jullie advertentie gewoon tegen (weliswaar op de laatste plaats, maar goed).

Het wordt dus gewoon getoond.

Je minimale beschikbaarheid zal waarschijnlijk mede de oorzaak van zijn aan de plaatsing op de laatste pagina.

 

Succes!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf