Annulering door verkoper

Annulering door verkoper

Ik heb een kamer geboekt met direct reserveren. Dit omdat ik al eerder een reservering had gedaan die opeens werd terug gedraaid ivm 'geen plaats'.

Deze reserving werd geannuleerd om de volgende reden: "I am afraid there are a tournament this week and we hope for a longer booking. But you are very welcome to come back to us in the future.".

Dit is misschien wel het grootste stukje hebberigheid dat ik ooit heb gezien. Als je je huis langer wilde verhuren dan had je dat op de site moetn aangeven. Vertrouwen in AirBNB nu dus net boven het nulpunt.    😞

2 Antwoorden 2

Hallo Vincent,

Ik zou even contact opnemen met airbnb.

Dit soor annuleringen worden door airbnb ook niet getolereerd. Deze host krijgt een automatische slechte recensie, kan een jaar geen superhost worden, en krijgt bij de volgende keer een boete. Ook zullen de data die jij geboekt had, geblokkeerd worden zodat hij/zij op die data ook geen andere boekingen kan krijgen.

Hoi,

Ik kreeg van AirBNB terug dat ik er 'maar moet uitkomen' met de verhuurder.

Jammer.

Vincent

Meer tools voor jouw doelen

Informatiecentrum

Gidsen over gastvrijheid, het beheren van je advertentie en het laten groeien van je onderneming.

Lokale hostclubs

Leer nieuwe dingen door online en bij meetups bij jou in de buurt contact te leggen met lokale hosts.