Betaling

Opgelost!
Mineke0
Level 2
Breda, The Netherlands

Betaling

ik krijg betaling niet rond

1 Beste Antwoord
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

8 Antwoorden 8
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Mineke0 

Misschien kun je beter even contact opnemen met Airbnb:

Contact Airbnb - Community Guide [Updated]

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hoi @Mineke0, is het je gelukt om contact op te nemen met Airbnb? 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Lieve7
Level 2
Zeelandic Flanders, Netherlands

Beste,

graag jullie mening, advies, ....

ik heb een email bericht gekregen van airbnb dat mijn uitbetaling onderweg is voor de gasten die verbleven bij ons.

Het was me al opgevallen dat het bedrag in de mail voorafging door een dollar teken.

Echter een paar dagen later heb ik nog niks ontvangen op mijn rekening.

wel een bericht ontvangen bij de gegevens van de betreffende vertrekkende gast dat de uitbetaling geschied is.

ECHTER in de details staat niet mijn naam en ook niet mijn rekeningnummer. Er staat dus meer dan duidelijk wie, wat,  heeft ontvangen.

uiteraard heb ik gebeld en men zou "het doorgeven"  ondertussen zijn we 3 dagen verder hoor ik niks. 

Dank, groet, Lieve

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Lieve7,

 

Heb je de uitbetalingsregels ook nogmaals gecontroleerd?

Als je account bijvoorbeeld gehackt is, dan worden vaak dit soort instellingen aangepast!

 

In het bijbehorende mailtje aangaande de uitbetaling, wordt het volgende gemeld:

  • Voor wanneer het bedrag op je rekening zou moeten verschijnen
  • Uiteraard het bedrag en de valuta (dat daar nu een Dollarteken staat is natuurlijk enigszins merkwaardig)
  • De bevestigingscode
  • Voor welke accommodatie
  • De naam van de gast

 

Rekeningnummer wordt in het desbetreffende mailtje niet vermeld en ook niet je naam.

 

Succes!

Lieve7
Level 2
Zeelandic Flanders, Netherlands

. mijn account is niet gehackt. ik heb alleen het bedrag die bij mijn (vertrekkende) gasten hoort niet ontvangen op mijn rekeningnummer (bij jullie bekend) ook de vermelding dat het gestort is op een paypall rekening nummer is niet aan mij besteed. er staat trouwens wel bij wie het wel betaald is, niet zo moeilijk denk ik voor jullie om het daar terug vandaan te halen . ik heb geen paypall account.

ik moet eerlijk bekennen dat het gehele gebeuren, de opvolging en de nazorg mij bijzonder tegen valt. ik ben al 3 dagen bezig met dit aan te kaarten, ik hoor van niemand iets, krijg geen bevestiging van de gesprekken die ik heb gevoerd hier omtrent,

alleen............. de mails , hoe het met mijn gasten gegaan is blijven binnenkomen. ik ben wel degene die nu wat aandacht verdiend. ik wil het graag opgelost gezien en door de juiste mensen, die hiervoor bevoegd zijn,  die kunnen zien wat in mijn geschiedenis staat. met dank Lieve, ik kijk uit naar een passende actie

Lieve7
Level 2
Zeelandic Flanders, Netherlands

om nog heel even terug te komen, naam gast, datum uitchecken, in de mail het geld staat voor... op je rekening, staat er allemaal. er staat zelfs bij wie het ontvangen heeft.  en op welke rekening het is gestort (helaas ben ik het niet)

groet Lieve

Lieve7
Level 2
Zeelandic Flanders, Netherlands

het staat allemaal vermeld bij mijn persoonlijke account in mijn geschiedenis. 

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Lieve7,

 

Als de helpdesk medewerker je ook een berichtje gestuurd heeft via de Airbnb messenger (naar aanleiding van je telefoontje).

Dan gewoon iedere dag reageren op dat berichtje, waarin je navraag om een Status-Update doet.

Zelf heb ik gelukkig nog nooit dit soort problemen gehad.

 

En anders gewoon opnieuw contact met ze leggen.

Net zo lang, totdat het probleem opgelost is.

 

Succes!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf