Hallo, Voor ons dit jaar het eerste jaar op Airbnb. Goede er...
Laatste reactie
Hallo, Voor ons dit jaar het eerste jaar op Airbnb. Goede ervaringen tot nu toe, maar wat we graag willen is dat er gedurende...
Laatste reactie
Log in met je Airbnb account om verder te gaan met lezen en om samen te komen en verhalen te delen met miljoenen andere Hosts over de hele wereld.
Hallo! Wij verhuren in vakantie periode van vrijdag tot vrijdag. Nu is het zo dat mensen bijvoorbeeld de week ervoor boeken (geen restricties ivm aankomst en vertrekdagen) en dan kunnen ze volgens de instellingen wel tot bijvoorbeeld zondag boeken, maar dan is het voor ons onmogelijk om de hele vakantieweek die daarop volgt te verhuren. Hoe kan ik instellen dat ze bij bepaalde weken, voor een vakantieperiode uiterlijk vrijdag uitgechecked moeten zijn? Ik ben geen professional, dus een professional account aanmaken lijkt me geen goed idee. Wie kan me helpen? Bedankt alvast voor de tips! Een fijne dag!
Dan zul je een ruleset moeten aanmaken voor die periode (kan alleen in de multikalender), en aangeven dat alleen op bepaald dagen in/uitgechecked kan worden, met een bepaald min/max. verblijf. Ik had net soortgeijke vraag beantwoord op Engelstalige community, dus dezelfde afbeelding (schermafdruk) hieronder toegevoegd:
Hi @Emiel1,
Ik had onlangs ook al de Multikalender ingeschakeld (Ondanks dat wij maar 1 advertentie hebben).
Kennelijk is dit 1 van de nieuwe bijkomende voordelen van de Superhost Status.
Ik heb deze optie ingeschakeld: Met name in verband met het beschikbaar krijgen van die regelsets.
Als je die Multikalender eenmaal ingeschakeld hebt, dan kun je hem kennelijk niet meer uitschakelen?
En ook vraag ik me af, wat er gebeurd met bestaande regelsets. Op het moment dat je Superhost Status afgenomen wordt, en je bent geen Multilisting host?
Want dat zou impliceren, dat je die regelsets dan ook niet meer uit kunt schakelen, of iets dergelijks.