Gasten vermenigvuldigen zich tijdens het verblijf

Ronald-and-Regine0
Level 1
Poitou-Charentes, France

Gasten vermenigvuldigen zich tijdens het verblijf

mijn gasten hebben voor 6 personen geboekt.

Op de dag en avond van aankomst waren het ook daadwerkelijk 6.

De dag daarop waren het er ineens 7.

Nu 2 dagen later zijn het er in totaal 9, 7 slapen er en 2 personen zijn "bezoek".

Ze gebruiken alle faciliteiten, zwembad, douches, wasmachine, handdoeken, zeep etc.

 

Als ik ze erop aanspreek wordt ik aangekeken of ik gek ben.

Wat te doen met dit soort gasten en hoe laat ik hun betalen voor de extra kosten.

4 Antwoorden 4
Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

 Deze gasten kan je onmiddellijk verwijderen want ze hebben je  huisregels overtreden. Bel Airbnb helpdesk  020 5222333 Airbnb zal ze dan benaderen en ze moeten op z'n minst bijbetalen  voor de extra gasten. Als je wil dat ze  onmiddellijk vertrekken,  zal Airbnb proberen een andere accomodatie  voor het te vinden/

Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

 o ja,  Airbnb zal foto's willen als bewijs, ( extra  bezette slaapplaatsen of luchtbedden)  dus  als je die alvast kan maken,  is dat alvast meegenomen. Bedenk ook even wat je wil: gasten weg? bijbetalen? excuses op z'n minst..

Ronald-and-Regine0
Level 1
Poitou-Charentes, France

Bedankt Mirjam,

foto's maken is lastig.

ze slapen op de banken. en even vragen of ze zich willen opstellen voor een groepsfoto is niet erg makkelijk.

Gelukkig heb ik nu eindelijk een telefoonnummer van AIRBNB.

Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

begrijp dat het lastig is om foto's te maken, maar misschien zijn ze op een bepaald moment niet thuis?

Hoe beter je je  verhaal kan onderbouwn , des te beter kan Airbnb je helpen ( zij zitten ook met  hun verzekeringen die bewijzen willen)

sterkte!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf