Gezocht: ZZPer of Bedrijfje dat complete verhuur op zich kan nemen in Utrecht

V3
Level 1
Utrecht, Netherlands

Gezocht: ZZPer of Bedrijfje dat complete verhuur op zich kan nemen in Utrecht

Beste,
Ik heb een appartement in Utrecht wat ik in 2017 maandelijks wil gaan verhuren via airbnb omdat ik volgend jaar samen ga wonen. Nu zoek ik iemand die het tegen betaling (wit!) kompleet uit handen kan nemen. Dus schoonmaak, sleuteloverdracht en boekingen. Groet, Valerie
5 Antwoorden 5
Renk0
Level 1
's-Hertogenbosch, Netherlands

Hoi,

Klint interessant. Mail me als je wil met je plannen en een voorstel. Lees je snel? **

 

**[E-mailadres en telefoonnummer verborgen om veiligheidsredenen - Communitycentrum Richtlijnen]  Houd er rekening mee dat het niet is toegestaan om persoonlijke gegevens openbaar te delen. 

Olga37
Level 1
Arnhem, Netherlands

Voor professionele verhuur op tijdelijke basis kan je contact opnemen met  afdeling Utrecht, (Ernald) **

Zakelijke huurders die goed zijn gescreend en zorgvuldige inspecties bij begin en einde van de huurovereenkomst. 

 

**[E-mailadres en telefoonnummer verborgen om veiligheidsredenen - Communitycentrum Richtlijnen]  Houd er rekening mee dat het niet is toegestaan om persoonlijke gegevens openbaar te delen. 

Vitria0
Level 1
Heerlen, Netherlands

Heb daar wel interesse in misschien kunnen we eens mailen en later  afspreken en samen kijken wat je precies  wil  en een  concept onder verhuur of verhuur  overeenkomst opstellen  ik verhuur reeds sinds 2014 in Limburg en Ardennen .  Heb daar wel een goed idee over hoe dit zou moeten gaan.  

Ik  voor verder contact mail me maar ** heb zelf ook bedrijf  groetjes vitria 

 

**[E-mailadres en telefoonnummer verborgen om veiligheidsredenen - Communitycentrum Richtlijnen]  Houd er rekening mee dat het niet is toegestaan om persoonlijke gegevens openbaar te delen. 

Eva-and-Kobe0
Level 2
Amsterdam, Netherlands

Hoi V,

 

Mocht je in Amsterdam wonen, zouden wij van ** je hier graag mee helpen! Naast het leveren van losse diensten, bieden wij ook het gehele pakket van A-Z aan. Zodra we plannen hebben om uit te breiden naar Utrecht, ben je de eerste die het hoort.

 

Er is op Facebook ook een groep, 'airbnb-hosts Utrecht'. Misschien vind je via die weg iemand?

 

Groeten, Kobe

 

**[E-mailadres en telefoonnummer verborgen om veiligheidsredenen - Communitycentrum Richtlijnen]  Houd er rekening mee dat het niet is toegestaan om persoonlijke gegevens openbaar te delen. 

Justus2
Level 1
Utrecht, Netherlands

Zie: bnbserviceutrecht

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf