Wat hosts zeggen

    Hallo allemaal,Als je specifieke vragen hebt over hoe Airbnb werkt en hoe je je aanbiedingen kunt beheren, reserveringen accepteren, speciale aanbiedingen verzenden, betalingsmethoden instellen en meer, dan kun je bladeren door de gesprekken in dit gedeel...
    Een gast moest cash x euro toeristtax betalen bij vertrek. We besloten dat achteraf (dus na zijn vertrek) te regelen via de functie 'vraag geld aan je gast', wat we eerder succesvol regelden met ook andere gasten. We stuurden hem uiteindelijk tweemaal der... Laatste reactie door Timo19
    Hi there, I just received a message from a guest named "Talya" with a request for a 5 day booking but I really don't trust this guest. Maybe it is like a hacker, but I can't find anything about it. This was the message: Hello, I want your flat for 5 night... Laatste reactie door Anna123
    Ik heb een videofilm van 30 seconden gemaakt van het appartement wat ik in de verhuur heb en wil dit graag op de airbnb site erbij plaatsen. Ik zie helaas geen mogelijkheid om dit te doen. Ik kan wel foto's uploaden. Kan iemand mij daar mee helpen? En als... Laatste reactie door Joop2
    Per 1 januari hebben wij de verhuurprijs verhoogd. Deze prijs hebben we in de kalender aangepast t/m maart 2020. Toch blijft de oude huurprijs in onze advertentie staan. Wie weet hoe ik dat kan wijzigen? Bij voorbaat dank! Laatste reactie door Jan-En-Conny0
    Hoi. Ik ben vrij nieuw hier. Maar iemand wil zijn geld terug na afmelding wegend blessure, Maar Air BnB heeft een deel van het geld gehouden om naar mij over te maken. Maar dat hoedft niet. Hoe geef ik dat aan bij de organisatie? Laatste reactie door Ewa13
    Hallo,zoals ws velen verhuurders kreeg ik vandaag bericht van airbnb ter herinnering belastingaangifte. Mijn vraag is of airbnb gegevens doorgeeft aan de belastingdienst?ip is de regel toch 70% opgeven van je totaal inkomsten waar je je schoonmaakkosten e... Laatste reactie door S24