Superhost tegoedbon

Opgelost!
Riki1
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Superhost tegoedbon

ik lees dat je na een jaar superhost je een tegoedbon ontvangt. Nu ben ik al twee jaar Superhost, maar nog nooit iets ontvangen.

1 Beste Antwoord
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Rob200,

 

Je kunt een tegoedbon krijgen, als je 4 kwartalen aaneengesloten de Superhost status behouden hebt.

Die tegoedbon is een jaar geldig. Maar als het je lukt om daarna weer 4 kwartalen achter elkaar Superhost te blijven. Dan krijg je na een jaar dus weer een tegoedbon.

Die tegoedbon vertegenwoordigd een waarde van $ 100 (Amerikaanse Dollar dus).

 

Als het goed is, dan heb je dan ook een vergelijkbaar mailtje van Airbnb gehad. En als je de link in dat mailtje volgt, dan kun je dus de code van de tegoedbon ophalen.

Ze zullen je wellicht eerst vragen of je die tegoedbon wil inruilen tegen een ‘gratis’ fotoshoot.

 

Voorbeeld van Superhost Bonus mailtjeVoorbeeld van Superhost Bonus mailtje

Als je die code van de tegoedbon eenmaal hebt. Dan zal je die daarna nog even aan je profiel toe moeten voegen, om hem ook daadwerkelijk te kunnen gebruiken.

 

Voorheen stond die link ook ergens in je beheer omgeving, maar die kan ik niet zo snel meer vinden.

 

Ps.

Dit is niet Airbnb zelf, maar de Airbnb Community. Een omgeving waar gebruikers van Airbnb elkaar kunnen helpen en elkaar van repliek kunnen voorzien.

 

Succes.

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

9 Antwoorden 9
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo,

Dat staat hier inderdaad: https://www.airbnb.nl/help/article/830/what-benefits-do-superhosts-receive

Als je aan de voorwaarden voldoet, zou ik even contact opnemen met Airbnb.

Met vr.gr., Emiel

Tine8
Level 2
Kortrijk, Belgium

Ik wou net dezelfde vraag stellen. Ik ben sesert september 2017 1 jaar lid van airbnb en behaalde mijn ' diploma ' van superhost in april. Ik liet onlangs een fotograaf komen om mijn logies te fotograferen. De kosten bedragen 105€ . Vroeger was dit een gratis service. Krijgen superhosts niet de kans om dit gratis te krijgen ipv een tegoedbon?

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Tine8,

 

Je krijgt die tegoed bon pas, als je 4 opeenvolgende kwartalen Superhost bent!

Die tegoedbon kun je inwisselen tegen ‘gratis’ fotografie.

Echter moet je nu om een offerte vragen (Want een grotere accommodatie fotograferen kost nu eenmaal meer dan een kleinere). En als het bedrag dus hoger is dan die tegoedbon, dan moet je tegenwoordig bijbetalen.

 

Succes!

Rob200
Level 2
Edam, NL

Hello mijn naam is Rob de Pruyssenaere en ik ben superhost.

Kunt u mij het bedrag doorgeven van mijn tegoedbon.

En ook de code.

Gr Rob and Sonja 

 

Rob200
Level 2
Edam, NL

In afwachting op uw antwoord verblijf ik 

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Rob200,

 

Je kunt een tegoedbon krijgen, als je 4 kwartalen aaneengesloten de Superhost status behouden hebt.

Die tegoedbon is een jaar geldig. Maar als het je lukt om daarna weer 4 kwartalen achter elkaar Superhost te blijven. Dan krijg je na een jaar dus weer een tegoedbon.

Die tegoedbon vertegenwoordigd een waarde van $ 100 (Amerikaanse Dollar dus).

 

Als het goed is, dan heb je dan ook een vergelijkbaar mailtje van Airbnb gehad. En als je de link in dat mailtje volgt, dan kun je dus de code van de tegoedbon ophalen.

Ze zullen je wellicht eerst vragen of je die tegoedbon wil inruilen tegen een ‘gratis’ fotoshoot.

 

Voorbeeld van Superhost Bonus mailtjeVoorbeeld van Superhost Bonus mailtje

Als je die code van de tegoedbon eenmaal hebt. Dan zal je die daarna nog even aan je profiel toe moeten voegen, om hem ook daadwerkelijk te kunnen gebruiken.

 

Voorheen stond die link ook ergens in je beheer omgeving, maar die kan ik niet zo snel meer vinden.

 

Ps.

Dit is niet Airbnb zelf, maar de Airbnb Community. Een omgeving waar gebruikers van Airbnb elkaar kunnen helpen en elkaar van repliek kunnen voorzien.

 

Succes.

Gerdie0
Level 2
Rotterdam, Netherlands

Hallo Cor, waar kan ik de pincode vinden die ik moet invullen als ik mijn tegoedbon wil verzilveren?

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Gerdie0,

 

Hoe het precies werkt, weet ik helaas ook niet (ik heb hem zelf namelijk nog nooit gebruikt).

Ik kan je alleen adviseren om kennis te nemen van bijvoorbeeld het navolgende help artikel: https://www.airbnb.nl/help/article/160/hoe-gebruik-ik-een-tegoedboncode

 

Ik vermoed dat je moet beginnen met een link in het bijbehorende mailtje.

Dan moet je eerst kiezen of je gebruik wil maken van die $ 100 tegoedbon (of een 'gratis' foto -sessie).

En dan de rest van de stappen volgen (meer weet ik er niet van, wellicht een ander wel).

 

Succes.

Gerdie0
Level 2
Rotterdam, Netherlands

Dankje Cor.

Het gebruik vd tegoedbon is tamelijk ingewikkeld gemaakt.  Ik heb die tegoedbon op mijn account geactiveerd, zoals je zei. Toen heb ik geboekt in de veronderstelling dat daar het inzetten van de tegoedbon aangevinkt kon worden. Dat lukte niet en bleek de boeking al te zijn afgerond. Terugdraaien kon niet volgens de slecht verstaanbare dame van de helpdesk.

 

Door  de boeking binnen 48 uur te annuleren en opnieuw aan te vragen dacht mijn dochter het uiteindelijk alsnog te hebben gewijzigd. Op de factuur die ik vervolgens kreeg staat deze korting echter niet vermeld.

 

Je moet blijkbaar van goeie huizen komen om de tegoedbon daadwerkelijk te kunnen inzetten:( . Leuk om een cadeautje te krijgen, maar erg jammer dat het ontvangen ervan zo gebruiksonvriendelijk is gemaakt. Je zou bijna denken dat dat ook de bedoeling is.

 

Vriendelijke  groet, Gerdie

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf