Hallo, Voor ons dit jaar het eerste jaar op Airbnb. Goede er...
Laatste reactie
Hallo, Voor ons dit jaar het eerste jaar op Airbnb. Goede ervaringen tot nu toe, maar wat we graag willen is dat er gedurende...
Laatste reactie
Log in met je Airbnb account om verder te gaan met lezen en om samen te komen en verhalen te delen met miljoenen andere Hosts over de hele wereld.
Al meerdere keren heb ik geprobeerd mijn ID te uploaden.
Eerst had ik een ID met de tekst copy erop geupload, wat helaas niet geaccepteerd werd door Airbnb.
Nu heb ik een volledig zichtbare ID geupload en lijkt het systeem de ID te accepteren, maar vervolgens zie ik na een minuut toch weer de 'indien-button' verschijnen bij het menu 'vertrouwen en verificatie'.
Ik word er niet goed van, dit systeem van verificatie. Het lijkt gewoon onmogelijk!
Iemand die kan helpen?
bij mij lukt het dus ook niet, frusttratie
Na veel geklooi kwam ik erachter dat je het via het hulpcentrum moet doen, daar staat ergens 'hoe Airbnb je identiteit verifieert', als je via daar doorklikt krijg je uiteindelijk dezelfde optie om je ID te uploaden als via je profiel, en via deze route werkte het bij mij wel. Wellicht ook belangrijk is dat ik het via internet (niet de app) op mijn telefoon deed.
Hi @Liza2174,
Bedankt voor de tip.
Wellicht dat anderen hier ook iets aan hebben.
Er zou in principe geen verschil tussen de App en een Browser moeten zitten. Maar in de praktijk kan dit inderdaad net even anders werken.
Helaas... het probleem speelt ook hier. GIster avond reservering gemaakt en ondertussen geloof ik al 10 pogingen gedaan om identifcatie rond te krijgen. Vanochtend mail dat reservering geannuleerd is omdat identificatie nog niet gelukt is. Dus snel opnieuw gereserveerd... was gelukkig nog vrij wat vliegtickets zijn al geregeld.
NEt gebeld met servicecentrum en via account legitimatie toegevoegd en het zou een paar uur duren voordat dit rond zou zijn. Maaar binnen een paar tellen een sms... weer niet goed!!
Weet niet wat ik nu nog wel kan doen!
Wie heeft een super tip?
Groetjes Sandra
Inmiddels is de reservering bevestigd, maar of de identificatie nu gelukt is, geen idee... hahahaha... Heb uiteindelijk mijn paspoort gescand en de webfoto met een strakke 1 kleur achtergrond en gekeken als op de foto van mijn paspoort, dus zonder lachen en geprobeerd om mijn haar hetzelfde te doen als op de foto. Nog geen bericht ontvangen dat de verificatie oke is....
Zelfde issue , eindelioos heen en weer emailen met Airbnb suport, nu zeggen ze dat ik geen zwartwit foto mag hebben, maar helaas is dat weer verplicht voor een Id. Geen idee wat ze nu eigenlijk van me willen. De automatisch email blijft maar komen " upload een foto van je echte ID" .
Ik ga maar weer verder met Booking of andere alternatieven, jammer AirBNB heeft wel enorm veel keus.
Martien
Heel apart. Airbnb wil nu een legitimatiebewijs zien. Ik streep het bsn nummer weg, waardoor ik een foutmelding met de volgende tekst: "Could not detect the MRZ." Ik zal nooit mijn bsn nummer in mijn paspoort laten staan. Hebben meer mensen problemen hiermee en wat kan ik doen? Morgen gaan wij al vliegen en wij hebben deze Airbnb al geboekt.