Hallo, Voor ons dit jaar het eerste jaar op Airbnb. Goede er...
Laatste reactie
Hallo, Voor ons dit jaar het eerste jaar op Airbnb. Goede ervaringen tot nu toe, maar wat we graag willen is dat er gedurende...
Laatste reactie
Log in met je Airbnb account om verder te gaan met lezen en om samen te komen en verhalen te delen met miljoenen andere Hosts over de hele wereld.
Kunt u mij de code geven voor tegoedbon
Mijn naam is Rob **
Email s**
Tel **
Mijn banknr eindigt op **
Thanks
I will hear it from you
Persoonlijke informatie verborgen - Communitycentrum Richtlijnen
Opgelost! Ga naar Beste Antwoord
Beter even bellen met Airbnb: 020 5 222333, of via Twitter @AirbnbHelp
Dit is een forum voor hosts die onderling zaken bespreken dus we kunnen je niet helpen!
Hello
Did you receive my question
Gr Rob de Pruyssenaere
Hallo Rob probeer zelf je bericht te verwijderen want het is veilig om zo maar al je gegevens op het net te gooien. Bel ze of stuur een mail.
Succes !!
NIET veilig bedoel ik natuurlijk 🙂
Beter even bellen met Airbnb: 020 5 222333, of via Twitter @AirbnbHelp
Dit is een forum voor hosts die onderling zaken bespreken dus we kunnen je niet helpen!
I am superhost
Dit is niet Airbnb zelf, maar een community van verhuurders.
Een code voor tegoedbon (indien van toepassing) ontvang je normaal gesproken automatisch via Airbnb.
Neem evt. contact op met Airbnb:
Contact Airbnb - Community Guide [Updated]
NB Het is niet verstandig prive informatie (email etc..) hier te plaatsen, ik denk dat de admin het zal verwijderen binnenkort.
Met vriendelijke groet,
Emiel
Welkom @Rob200,
Ik heb je persoonlijke informatie verwijderd i.v.m. veiligheidsredenen. Ik raad je aan om even contact op te nemen met Airbnb zoals Emiel heeft geadviseerd.
Hey Quincy , het was niet mijn post maar van Rob , ik waarschuwde hem juist om zulke gegevens niet online te zetten. Dus misschien de post van Rob maar verwijderen.
Groetjes , Sineke