e-maildres wijzigen

e-maildres wijzigen

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen in mijn profiel? Ik ben mijn wachtwoord kwijt en de link met het nieuwe wachtwoord wordt naar mijn oude e-mailadres gestuurd. Maar die werkt dus niet meer! Help! Potentiële huurders kunnen mij nu niet bereiken.

8 Antwoorden 8
Marijke4
Level 1
Odoorn, Netherlands

ik moet ook mijn email-adres veranderen, maar dat lukt niet. 

ik doe de stappen zoals aangegeven, maar helaas. er staat ook een hangslotje achter!

 

graag z.s.m. hulp

Kim381
Level 1
Valencia, Spain

Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan e-mailadres is profiel niet wijzigen. Iemand tips? het is urgent 

Franca53
Level 1
Gasselte, Netherlands

hallo,

ik wil het email adres in profiel veranderen. als ik dan beneden op opslaan klik krijg ik een blauw scherm van face book waar ik mijn wachtwoord moet bevestigen..... dit doe ik en er gebeurd vervolgens niets.

hoe los ik dit op?

 

alvast bedankt,

 

groetjes franca  

Alexandra689
Level 1
Netherlands

Iemand al een oplossing ik heb hetzelfde aan de hand. Deed een reservering en kwam tot de conclusie dat er is bevestigd naar oude email terwijl ik die net had gewijzigd. Nu kijk ik en staat het gewoon weer op het oude adres wat ik niet meer heb. Alle bevestigingen zijn naar dat adres gegaan (4 huizen in Schotland ) heb  ook wel de akkoorden op airbnb site binnen maar toch ben ik er niet gerust op dat dat emailadres niet gewijzigd wordt als ik dat invul en opsla. Iemand een idee waar het misgaat. Ik heb ook ooit via Facebook mij aangemeld.

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Nathalie91@Marijke4@Kim381@Franca53@Alexandra689,

 

Even contact opnemen met Airbnb, zou ik zeggen.

Uiteraard bellen door gebruik te maken van het bij Airbnb geregistreerde telefoonnummer.

 

Zie: Contact Airbnb

 

Succes!

Anne-Mieke0
Level 1
IJsselmuiden, Netherlands

Ik heb gebeld, maar daar krijg je een boodschap te horen en breken ze automatisch het gesprek af. Nu nog steeds een probleem. Heeft iemand al een oplossing?

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Hai @Anne-Mieke0 

 

Meestal als je belt zeggen ze wel dat je teruggebeld gaat worden, misschien moet je het nog een keer proberen..?

 

https://www.airbnb.nl/help/contact-us

https://www.airbnb.nl/help/home

Klantenservice +31 20 52 22 333

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Anne-Mieke0 

Airbnb schijnt momenteel per telefoon alleen zaken te behandelen die over actuele reserveringen gaan.

Voor het overige zie:

Airbnb Help: contact (NL) en kies  "ik heb geen hulp nodig bij een reservering " en vervolgens juiste onderwerp.

 

Als je geen toegang hebt tot je account is misschien Twitter (account: AirbnbHelp) nog een optie.

 

Met vr gr,

Emiel

 

 

 

 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf